این وزارتخانه با هیچ مربی فوتبالی مذاکره نکرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی فلاح در گفت وگو با سایت وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به اظهارات یکی از فوتبالیست های سابق ایران، اظهار داشت: این اظهارات در حالی مطرح شده که خالی از واقعیت است. وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی مذاکره نکرده و اتهامات وارده قطعا کذب است و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه برای مراجع ذیصلاح قضایی محفوظ است.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش به اتهامات مطرح شده از سوی یکی از فوتبالیست ها واکنش نشان داد.

وی افزود: در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی محترم دولت به صراحت اعلام کرده اند که در مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال دخالتی ندارند و نخواهند بود، اما برخی افراد جدا از وظایف نظارتی فدراسیون فوتبال. وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را به دولت وارد کرده و این وزارتخانه آن را خالی از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب می داند.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش تاکید کرد: تاکید می شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون، اهداف و انتساب های خود صرفا وظایف نظارتی را انجام داده و به همه کمک های مادی و معنوی می کند. تیم های ورزشی و تیم ملی فوتبال برای جام جهانی است و به هیچ عنوان در امور فنی فدراسیون ها اقدام و دخالت نمی کند. مقوله نظارت و پاسخگویی یک موضوع حقوقی جداگانه و مهم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832948
20 جولای 1401 ساعت 00:05
983 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش: