آرتتا خیالش راحت شد: ستاره اصلی به بایرن آمد


سرویس خبر شماره: 2015038
29 آوریل 1403 در 9:02 ق.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال آماده است تا تیمش را در دیدار حساس مقابل بایرن مونیخ همراهی کند.

آرتتا خیالش راحت شد: ستاره اصلی به بایرن آمد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال باید عصر چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آره نا به مصاف بایرن مونیخ برود و دیداری حساس مقابل این تیم برگزار کند.

این دو تیم در دیداری که هفته گذشته در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال برگزار شد به تساوی 2 بر 2 بسنده کردند و حالا این دیدار حساس و دیدنی تکلیف تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

2006791

یکی از بزرگترین نگرانی های توپچی ها مصدومیت اودگارد در جریان بازی مقابل استون ویلا بود که با شکست این تیم به پایان رسید. این بازیکن که در این فصل نقش مهمی در ترکیب آرسنال داشته است، در دقیقه 79 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

آرتتا پس از پایان بازی توضیحی درباره شرایط و شدت مصدومیت ستاره بی چون و چرای تیمش در این فصل ارائه نکرد که باعث نگرانی هواداران این تیم بیشتر شد.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد که این ستاره نروژی امروز در تمرین آرسنال حضور داشته و بدون مشکل سایر بازیکنان این تیم را همراهی کرده است. به نظر می رسد او مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال مقابل بایرن نخواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی