ماموریت مهم شش ستاره پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2015035
29 آوریل 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
2.7 هزار |

2نقطه نظر

با ابلاغ قانون جدید رده بندی لیگ برتر، اهمیت گلزنی در تعیین تیم قهرمان بیشتر شده است.

ماموریت مهم شش ستاره پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پرسپولیس در حالی در 7 دیدار اخیر لیگ برتر شرکت می کند که از نظر امتیاز، تفاضل و گل زده از استقلال عقب است و باید در باقی مانده ها این مشکل را جبران کند. هفته ها

نکته مهم این است که احتمال تساوی امتیازات بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد و با توجه به اعمال قانون جدید، اکنون اختلاف گل‌ها و گل‌های زده شده در تعیین قهرمان تیم اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر پرسپولیس دو گل تفاضل و یک گل کمتر از استقلال دارد و مهاجمان این تیم ماموریت مهمی برای کسب پیروزی های با امتیاز بالا خواهند داشت.

نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که این تیم تنها یک مهاجم نوک در لیست بزرگسالان خود دارد و انتظار می رود عیسی آل کثیر روند گلزنی خود را از این دیدار مقابل صنعت نفت آبادان آغاز کند.

2011707

پرسپولیس علاوه بر عیسی عناصر هجومی دیگری نیز دارد که با این ماموریت مهم روبرو خواهد شد. مهدی ترابی، امید عالیشاه، آستون اورونوف، وحید امیری و سعید صادقی بازیکنانی هستند که به عنوان وینگر یا بازیکن پشت سر مهاجم پرسپولیس بازی می کنند و باید به گلزنی این تیم کمک کنند.

این در حالی است که پرسپولیس و استقلال با تکیه بر بهترین خط دفاعی سال های اخیر توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند، اما این فصل احتمالاً زمانی است که بهترین خط حمله این دو تیم قهرمان می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی