آمار پایان نشان دهنده ضعف است زیرا هواداران لیورپول بدترین هفته آنفیلد را در 7 سال گذشته تحمل کردند – لیورپول اف سی

ناامیدی هواداران لیورپول از فرصت‌های از دست رفته با آمار و ارقام خشن تایید شد، زیرا قرمزها 1-0 مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر شکست خوردند.

روز یکشنبه، لیورپول برای اولین بار از ژانویه 2017، دومین بازی متوالی خود را در آنفیلد در مقابل هواداران شکست داد.

کریستال پالاس تنها تیمی است که بیش از یک بار تیم یورگن کلوپ را در آنفیلد در لیگ برتر شکست داده است – آمار قابل توجهی که نشان می دهد زمین به چه قلعه ای تبدیل شده است.

با توجه به اینکه قرمزها در این فصل 27 امتیاز کسب کرده بودند، این انتظار وجود داشت که لیورپول بتواند دوباره در آنفیلد پیروز شود، علیرغم اینکه برای بیست و یکمین بار در این فصل اولین بار را واگذار کرد.

با این حال، در این مناسبت هیچ بازگشتی محقق نشد و یک دلیل اصلی برای آن وجود داشت: پایان ضعیف.

در حالی که لیورپول در برخی مواقع از بازی کلی خود ناامید می شد، اما آنها همچنان بیش از اندازه کافی فرصت برای زدن دو گل مورد نیاز برای برگرداندن بازی ایجاد کردند.

به گزارش FotMob، لیورپول هر چهار موقعیت بزرگ خود را مقابل کریستال پالاس از دست داد و از 21 شوت تنها 6 شوت به سمت دروازه شلیک شد.

با رقم xG 2.81 در روز یکشنبه، 2.6 در مقابل آتالانتا و 3.67 در برابر من یونایتد، واضح است که شانس هنوز وجود دارد، اما مهاجمان کار خود را برای قرار دادن توپ در دروازه انجام نمی دهند.

در مقابل کریستال پالاس، هیچ یک از سه بازیکن اصلی لیورپول نتوانستند ادعا کنند که خوب بازی کرده اند.

در واقع، کودی گاکپو که اخیرا به دلیل انتقادات وارد میدان شده است، در دو بازی اخیر قرمزها موثرتر بوده است.

داروین نونز در 6 بازی اخیر خود تنها یک گل زده و تنها 62 درصد از پاس های خود را در روز یکشنبه انجام داده است.

نمودار بالا از پادکست شاخص آنفیلد تحت فشار نشان می دهد که چگونه نونز در این فصل در مقابل دروازه عملکرد ضعیفی داشته است.

مو صلاح رکورد گلزنی بهتری نسبت به نونز دارد، اما پس از بازگشت از مصدومیت، به خصوص در هفته گذشته، سهم همه جانبه خود را از دست داده است.

این مصری در چهار بازی اخیر خود تنها دو دریبل موفق داشته است.

دیاز اخیراً تأثیرگذار بوده است و احتمالاً در بین سه تیم جلو مقابل کریستال پالاس بهترین بود، اما باز هم نقش خاصی در جلوی دروازه نداشت و هیچ موقعیتی برای هر FotMob ایجاد نکرد.

البته مشکلات لیورپول فقط در حمله نبود. Opta گزارش دهید این طولانی ترین بازی مشترک قرمزها در خانه بدون کلین شیت در لیگ برتر است (9 بازی).

در حالی که لیورپول فرصت‌های زیادی را مقابل کریستال پالاس از دست داد، حریفان نیز از لحظات خود بی بهره نبودند. FotMob نشان می دهد که ژان فیلیپ ماتتا دو موقعیت بزرگ را از دست داد.

در ابتدای فصل، اغلب می‌گفتیم که لیورپول بدون اینکه بهترین بازی را داشته باشد، پیروز شده است.

این تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که در دفاع بالینی و محکم باشید – چیزی که قرمزها در هفته های اخیر از دست داده اند.


FotMob یک برنامه ضروری برای هر طرفدار است تا بتواند با تیم خود به روز بماند یا فوتبال را در سرتاسر جهان دنبال کند، ویژگی‌های جدید باورنکردنی آن همه چیزهایی را که می‌توانید بخواهید و اطلاعاتی را که هرگز نمی‌دانستید به آن نیاز دارید ارائه می‌دهد! می توانید اپلیکیشن FotMob را از اینجا دانلود کنید.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/finishing-stats-show-weakness-as-liverpool-fans-endure-worst-anfield-week-for-7-years/ منبع: