ژابی آلونسو: ما از صفر شروع کردیم و تاریخ را ساختیم


سرویس خبر شماره: 2014678
آوریل 27, 1403 در 4:45 ب.ظ.
4.4K |

13نقطه نظر

ژابی آلونسو از کسب عنوان قهرمانی با بایر لورکوزن در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا خوشحال است و به بازیکنانش افتخار می کند.

ژابی آلونسو: ما از صفر شروع کردیم و تاریخ را ساختیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرلورکوزن شب گذشته به یک دستاورد تاریخی دست یافت و قهرمان بوندس لیگا شد. در شروع فصل، حتی هواداران لورکوزن هم فکر نمی کردند که در حال جشن گرفتن یک قهرمانی بوندسلیگا با پنج بازی باقی مانده هستند.

با این حال ژابی آلونسو اعلام کرد که با غلبه بر فشارهایی که با آن روبرو بوده و همچنین با صبر و حوصله فراوان تیمش را به این موفقیت رسانده است. آلونسو پس از کسب این عنوان در گفتگو با ESPN گفت: “خب، این احساس بسیار خوبی است زیرا احساس می کنم این فقط برای ما نیست، بلکه برای بسیاری از افرادی که سال هاست به دنبال این رویا هستند.”

2011086

من به مربیان سابق کریستوف دهم، کلاوس اوگنتالر و راجر اشمیت فکر می کنم. آنها آنجا بودند و این مربیان بخشی از این روند هستند و برای من موفقیت و حضور در این موفقیت با تیمی مانند این عالی است. بردن بوندسلیگا برای اولین بار همیشه خاص است. من برای بازیکنان، هواداران، باشگاه و بسیاری از افرادی که شایسته لذت بردن از این قهرمانی هستند، بسیار خوشحالم.

ذهنیت تیم احتمالاً باخت در بازی های کلیدی؟ از آنجایی که مدت زیادی اینجا نبودم، به این موضوع فکر نکردم و بنابراین احتمالاً راحت تر از بقیه بودم. سنگینی داستان آنقدرها به ذهنم سنگینی نمی کرد. بنابراین من آن را می شنیدم، اما می خواستم، خوب، ببینیم چه می شود. احساس می کردم امسال از صفر شروع می کنیم، تصمیمات خوبی گرفتیم، تیم بزرگی ساختیم، باشگاه، سیمون، فرناندو و آقای منینگ واقعا از ما حمایت کردند. ما فراتر از انتظارات بودیم و نتایجی که به دست آوردیم باورنکردنی است. بیان آن با کلمات سخت است، اما من واقعاً خوشحالم که بخشی از آن هستم. »

مجله اخبار فوتبال خارجی