آنتونی دیویس اصرار دارد که برای مسابقات پلی این آماده باشد

روز یکشنبه، فصل عادی 2023-24 به پایان رسید. مسابقات پلی آف هنوز به طور کامل در هر دو کنفرانس تنظیم نشده است. مسابقات پلی این هفته هنوز باید برگزار شود. چه تیم هایی بر وضعیتی که در آن قرار دارند غلبه خواهند کرد و یکی از دو جایگاه نهایی پلی آف را در کنفرانس های مربوطه خود کسب خواهند کرد؟

در کنفرانس غرب، نیواورلئان پلیکانز شماره 7 میزبان لس آنجلس لیکرز، شماره 8 خواهد بود. این مسابقه ای است که ما به تازگی در روز یکشنبه زمانی که لیکرز برای رویارویی با نیواورلئان در جاده بود دیدیم. لس آنجلس با نتیجه 124-108 پیروز شد، اما مرد بزرگ آنها آنتونی دیویس با مشکلاتی پشت سر هم دست و پنجه نرم می کرد. علیرغم اینکه دیویس کل بازی را انجام نداده است، ادعا می‌کند که او برای بازی play-in امشب در TNT در ساعت 7:30 بعد از ظهر EST در دسترس خواهد بود.

به غیر از شکست، انتظار داشته باشید که آنتونی دیویس برای لیکرز در بازی تورنمنت پلی این بازی کند

در دو فصل گذشته، فرنچایز تاریخی لیکرز مجبور شده بود تا در فصل بعد مبارزه کند. شش نفر برتر در هر کنفرانس به طور خودکار یک سکوی پلی آف دریافت می کنند. لس آنجلس در پلی آف 2023 و 2024 موفق به انجام این کار نشده است. فصل گذشته، لیکرز به عنوان رده هفتم به پلی آف راه یافت و به فینال NBA راه یافت. با این حال، آنها در چهار بازی مغلوب دنور ناگتس شدند که در فینال NBA پیروز شدند. در فصل 2023-24، لیکرز سعی کرد یکی از شش دانه برتر را به دست آورد.

این در مورد لیکرز که در تمام فصل مصدومیت های طولانی مدتی در تیم داشتند صدق نمی کرد. آنتونی دیویس با وجود سابقه مصدومیت خود در گذشته، در این فصل برای لیکرز نسبتاً سالم ماند. او در 73 بازی از 82 بازی آنها به میدان رفت. در آخرین بازی خود در فصل عادی، دیویس پس از آن به خبرنگاران گفت که پشتش روی او قفل شده است. دیویس گفت که اگر این یک بازی ضروری برای لیکرز بود، بازی می کرد. اگر لس آنجلس بخواهد رتبه هفتم غرب را ببرد، امشب باید با یک برد روبرو شود. برنده تورنمنت پلی این امشب برای دیدار دور اول با مدافع عنوان قهرمانی آماده شده است.

با احتساب فینال کنفرانس غرب 2023، لیکرز در هفت بازی اخیر خود به ناگتس شکست خورده است. لیکرز فصل گذشته در WCF شکست خورد و در هر سه مسابقه فصل عادی در فصل 2023-24 شکست خورد. آیا بهتر است لس آنجلس امشب شکست بخورد و برنده بازی شماره 9 مقابل 10 بازی کند؟ بازنده بازی شماره 7 مقابل 8 برنده بازی شماره 9 در مقابل 10 برای رتبه هشتم بازی خواهد کرد. آن تیم سپس با اوکلاهما سیتی تاندر مسابقه خواهد داد. یکی از داغ ترین تیم های لیگ در این فصل. با این حال، آنها فاقد تجربه پلی آف هستند که می تواند بزرگترین نقص آنها در فصل بعد باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسابقات پلی‌این چگونه برای دو تیم نهایی پلی‌آف ۲۰۲۴ به میدان می‌آید.



https://sportslens.com/news/lakers-anthony-davis-back-insists-he-will-be-available-for-the-play-in-tournament-tonight/ منبع: