آیا این بازیکن مشکل بزرگ موریس را حل خواهد کرد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از دغدغه های هواداران سپاهان قبل از شروع مسابقات، رفتن شهباززاده و عدم خرید مهاجمی برای جانشینی شهریار مغانلو بود و در نهایت علی رغم اینکه نام های معروفی مانند از گومیس، ارسلان مطهری و در نهایت کاوه رضایی به عنوان سرمربی پرتغالی نام برده شده است. سپاهان در آخرین تدارکات فصل مقابل سپاهان به عیسی مرادی که 90 دقیقه در خوشه طلایی بازی کرد بسنده کرد و وارد مسابقات شد.
شهریار در ابتدای مسابقات با وجود اینکه همیشه یکی از بازیکنان ثابت تیمش بود و در طول مسابقات موثر بود، با وجود ثبت یک پاس گل در بازی دوم و تحت تاثیر غیرمستقیم گل های دیگر سپاهان، نتوانست دروازه حریفان را باز کند. .
شهریار مقانلو در فصل گذشته موفق شد بدون اینکه پشت پنالتی بایستد 8 گل برای طلای پوشان اصفهانی به ثمر برساند تا رکورددار لیگ بیست و یکم از این حیث و بهترین گلزن لیگ (بدون احتساب ضربات به دروازه) شناخته شود. نکته ویژه دیگر زمانی بود که مغانلو فصل گذشته در لیگ برتر گلزنی کرد. مغانلو از هفته هفتم در دیدار با نساجی مازندران توانست روند گلزنی خود را با 2 گل آغاز کند و شاید همین شروع دیرهنگام امیدی برای هواداران و کادر فنی سپاهان باشد. با این حال موریس امیدوار است از آنجایی که مقانلو تنها مهاجم متخصص و باتجربه تیمش است، موتور رتبه بندی مهاجمان تیمش هر چه زودتر روشن شود.
مورائیس در آخرین گفتگوی مفصل خود به هواداران سپاهان قول داد که مغانلو شروع به گلزنی کند و همچنین به مهاجم تیمش این اطمینان را داد که با روحیه برتر در مسابقات حاضر شود.
تا ساعاتی دیگر مغانلو برای پنجمین بار متوالی در دربی اصفهان در ترکیب طلایی پوشان به میدان می رود که شاگردان مورائیس در دو بازی اخیر خود 5 امتیاز از دست داده اند و به همین دلیل فشار زیادی بر این تیم وارد می شود. برای پیروزی در این بازی و انتظارات از شهریار مغانلو برای پایان دادن به بازی های بدون گل خود افزایش یافته است.

شهریار مغانلو البته در 4 بازی اخیر در هر دقیقه یک تهدید همیشگی برای مدافعان سپاهان بوده است و مهدی تارتار در مقابل ذوب آهن بدون شک برنامه های ویژه ای برای مهار این مهاجم داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1842234
14 سپتامبر 1401 @ 5:34 ب.ظ
907 امتیاز خبر

2نقطه نظر

همه منتظر گل اول فصل مغانلو هستند.

خوزه مورایس به توانایی های شهریار مقانلو به عنوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان معتقد است.

آیا این بازیکن مشکل بزرگ موریس را حل خواهد کرد؟