ادای احترام به هیلزبورو و کاروالیو و کلهر تحت تعقیب هستند – آخرین اخبار LFC – لیورپول FC

دوشنبه سی و پنجمین سالگرد فاجعه هیلزبورو بود، زیرا ما دوباره به یاد کسانی هستیم که در یک بعد از ظهر غم انگیز در سال 1989 جان خود را از دست دادند.

هیلزبورو به یاد آورد

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول و کارکنانش برای یادبود 97 قربانی فاجعه استادیوم هیلزبورو قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد لحظاتی سکوت ایستادند. .  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

35 سال پیش در چنین روزی، ویران‌کننده‌ترین رویداد تاریخ لیورپول رخ داد – رویدادی که موجی از شوک را در سراسر جهان فوتبال به‌همراه داشت.

به طور کلی، 97 حامی جان خود را در این فاجعه از دست داده اند – اندرو دیوین پس از درگذشت غم انگیزش در سال 2021 به 96 نفر اضافه شد – و ما امروز تک تک آنها را به یاد می آوریم.

پس از سال‌ها سرزنش شرم‌آور توسط پلیس و رسانه‌ها، هیئت منصفه در سال 2016 متوجه شد که این طرفداران به‌طور غیرقانونی و در پی کمپین باورنکردنی خانواده‌های قربانیان کشته شده‌اند.

رفت اما هرگز فراموش نشد. سال 97 آسوده خاطر باش

خواندن: هیلزبورو: حقیقت – حقایقی در مورد فاجعه

5 چیز امروز: عدالت هیلزبورو و پایان لیورپول

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: موزاییک هواداران لیورپول برای 97 قربانی فاجعه استادیوم هیلزبورو قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • یک هوادار باورنکردنی لیورپول 227 مایل از آنفیلد تا برج گرنفل را برای خیریه و افزایش آگاهی در مورد قانون هیلزبورو می دود – چه تلاش شگفت انگیزی توسط مایکل پارکین!
  • آمار نهایی لیورپول نشان داده‌اند که پس از یک هفته وحشتناک، چقدر در مقابل دروازه ضایع بوده‌اند
  • میکل آرتتا من سیتی را در رقابت قهرمانی تحت فشار قرار داده است – بازی های فکری شروع به افزایش سرعت می کنند!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 7 آوریل 2024: کائویمهین کلهر، دروازه بان لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستریونایتد و باشگاه لیورپول در اولدترافورد، هواداران را تشویق می کند.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • فابیو کاروالیو نیز یک مرد تحت تعقیب است، با چندین باشگاه در تابستان امسال، از جمله علاقه به ایتالیا – اما آیا او می تواند در لیورپول در فصل آینده نقشی داشته باشد؟ (فابریزیو رومانو)
  • ظاهراً لیورپول “علاقه مند” است که نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ را سرمربی بعدی خود کند – بله، ما هیچ کدام از اینها را نمی خریم! (ایمیل)
  • لیورپول قصد دارد برای جذب بلال الخانوس، ستاره گنک اقدام کند – تاتنهام نیز رقابت را فراهم می کند! (ووتبال کرانت)
  • لیورپول ظاهرا می تواند گونکالو ایناسیو، مدافع میانی اسپورتینگ سی پی را تنها با 40 میلیون پوند در تابستان امسال به خدمت بگیرد – بند فسخ او بسیار بزرگتر است! (فوتبال اینسایدر)

چت دیگر از جای دیگر

ناپل، ایتالیا - چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022: ویکتور اوسیمن (L) بازیکن ناپولی پس از یک فرصت از دست رفته در جریان بازی روز اول لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین ناپولی و لیورپول در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا، از Khvicha Kvaratskhelia (R) دلجویی می کند. .  ناپولی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • منچستریونایتد مشتاق به خدمت گرفتن ویکتور گیوکرس، مهاجم اسپورتینگ است و در این فرآیند لیورپول را به امضا رساند (HITC)
  • یونایتد و چلسی برای به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی در ترکیب هستند – ما می‌توانیم بدون اینکه او در تابستان امسال به هیچکدام از این دو تیم برود! (شاهد ورزشی)
  • اورتون درخواست تجدید نظر رسمی برای دومین کسر امتیاز خود به دلیل نقض مالی داده است – آنها در این فصل چقدر آشفته هستند! (بی بی سی اسپورت)

توییت روز و مسابقه شب

بازیکنان، کارکنان و مسئولان لیورپول اوایل امروز در مراسم یادبود هیلزبورو در آنفیلد ادای احترام کردند:

مسابقه شب است چلسی – اورتون (20:00 BST)، در یکی دیگر از بازی های بزرگ لیگ برتر برای شاگردان شان دایک.

آنها دو امتیاز از سقوط با چند بازی در دست دارند، بنابراین پیروزی در استمفورد بریج بسیار مهم است.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/hillsborough-tributes-and-carvalho-kelleher-wanted-latest-lfc-news/ منبع: