بارسا راهپیمایی این ستاره جوان را می بندد!


سرویس خبر شماره: 2000373
18 فوریه 1402 در 01:27
3.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بارسلونا می خواهد قرارداد پائو کوبارسی را تمدید کند تا از پیوستن او به تیم های دیگر جلوگیری کند.

بارسا راهپیمایی این ستاره جوان را می بندد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژاوی هرناندز از زمانی که سرمربی بارسلونا شد، 15 بازیکن از آکادمی به میدان فرستاد. پائو کوبارسی در کنار لمینه یامال و مارک گویو یکی از جدیدترین ستاره های لاماسیا است که در این فصل تحت هدایت ژاوی به تیم اصلی صعود کرده است.

مدافع میانی که به تازگی 17 ساله شده است، اولین بازی خود در کوپا دل ری را در برابر یونیونیستا انجام داد و به عنوان یار تعویضی مقابل بتیس در بنیتو ویامارین وارد زمین شد و به گفته خودش روی ابرها راه می رفت.

1987951

او بلوغ یک مدافع میانی باتجربه را در اولین بازی های خود نشان داد و برخی باشگاه ها از جمله چلسی را هدایت کرد تا او را در بارسا زیر نظر بگیرند.

به گزارش اسپورت کاتالان، بارسا متقاعد شده است که کوبارسی علاقه مند به ادامه دوران حرفه ای خود در بارسا است و مدیران این تیم نگرانی خاصی در مورد جدایی او ندارند. این باشگاه اما قصد دارد هر چه سریعتر قرارداد این ستاره جوان را تمدید کند. آنها می خواهند قرارداد بلندمدت با بند آزادسازی سنگین تری را تحمیل کنند و همچنین حقوق کوبرسی را افزایش دهند تا جدایی او سخت شود. این ستاره بعد از بازی مقابل بتیس و درخشش کوبارسی در بیشتر تمرینات تیم اول بارسا حضور دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی