چه کسی برای برنده شدن در سوپر باول بعدی در سال 2025 علاقه مند است؟

کانزاس سیتی چیفز و سانفرانسیسکو 49رز خود را برای بازی در Super Bowl 2024 یکشنبه آینده آماده می‌کنند و همه چشم‌ها به جام لومباردی در پایان راه می‌روند. اما برای 30 تیم دیگر در سراسر لیگ، فصل خارج از فصل شروع شده است و آنها مشتاقانه منتظر فصل عادی 2024 هستند و سال آینده خود را برای قهرمانی دنبال می کنند.

از هم اکنون تا آن زمان چیزهای زیادی برای تعیین وجود دارد. ما هنوز باید یک قهرمان را تاج گذاری کنیم، پس از آن آژانس رایگان در نوسان کامل خواهد بود، به دنبال آن پیش نویس NFL و یک تابستان طولانی از تراکنش های احتمالی.

اما این مانع از پیش‌بینی‌سازان BetOnline نشده است که در مورد آنچه ممکن است در فصل آینده اتفاق بیفتد، تصمیم‌های اولیه‌ای داشته باشند. در حال حاضر یک شرط بندی آینده در مورد قهرمانی سال آینده وجود دارد، و اینکه کدام تیم های NFL بهترین شانس را برای حضور در بازی بزرگ در سال 2025 دارند.

شانس سوپر باول 2025: چه کسی برای سال آینده مورد علاقه است؟

در اینجا برخی از گزینه های جالب تر در هیئت مدیره برای شانس برنده شدن Super Bowl LIX در سال 2025 آورده شده است:

  • کانزاس سیتی چیفز +550

  • San Francisco 49ers +600

طبق روال معمول، دو تیمی که در سوپربول امسال بازی می‌کنند، شانس بازگشت فصل آینده هستند. چند سوال در مورد چیفز در طول فصل خارج از فصل وجود خواهد داشت، اما یک چیزی که مطمئن است این است که پاتریک ماهومس کوارتربک آنها خواهد بود، که آنها را بدون توجه به بقیه اتفاقات نزدیک به صدر جدول شانس نگه می دارد.

49ers برچسب قیمت رو به رشدی دارند اما باید پنجره قهرمانی آنها هنوز کاملاً باز باشد و اکنون به نظر می رسد که یک چهارم مدافع آینده خود را در یک قرارداد مسخره ارزان برای چند سال آینده بسته اند.

نیش ناامیدی در بازی NFC Championship در تمام خارج از فصل باقی خواهد ماند، اما می تواند شیرها را تشویق کند تا سال آینده دوباره یکی از مدعیان سوپربول باشند. آنها فقط کمی عقب تر از 49ers در هیئت مدیره، و بسیار جلوتر از Ravens، که در 1200+ نشسته اند، وارد می شوند.

آمدن با همان نام Ravens هستند Bills. آنها همچنین در فصل خارج از فصل با ستاره های پیر در دفاع و تغییرات احتمالی در موقعیت های مهارتی در حمله، سؤالاتی برای پاسخ خواهند داشت. اما مانند چیفز، بوفالو یک کوارتربک دارد که فوراً هر تیمی را به یک مدعی تبدیل می کند، و آنها امیدوارند از چیزی که می تواند یک پنجره قهرمانی در حال بسته شدن باشد، سرمایه گذاری کنند.

جت ها تیم فصل آینده هستند که شانس سازان مطمئن نیستند که با آن چه کنند. شانس سوپربول آنها قبل از شروع سال 2023 +1100 بود، اما ناجی آنها اکنون یک سال پیرتر شده و از یک مصدومیت بزرگ خارج شده است. آنها نسبت به چارجرها یا تگزاسی ها شانس بهتری دارند، اما کمی از کابوی ها، دلفین ها و ایگل ها عقب تر هستند، همه در +1800.

همیشه تیم هایی در انتهای لیست هستند که شانس های نجومی دارند. گروه سال آینده متشکل از تیم‌هایی مانند Patriots، Commanders و Titans است که همگی در 10000+ نشسته‌اند، اما یک فرنچایز حتی پایین‌تر از آن‌ها وجود دارد. این همان پلنگ های پست خواهد بود که در سال 2023 نشانه های کمی از زندگی نشان دادند و با یک رژیم جدید با سرمربی جدید شروع خواهند کرد.



https://sportslens.com/news/nfl-odds-who-is-the-favorite-to-win-the-next-super-bowl-in-2025/ منبع: