بازگشت روماریو برزیلی به میادین!


سرویس خبر شماره: 2015019
29 آوریل 1403 در 9:53 ق.ظ.
4.4K |

2نقطه نظر

روماریو فوق ستاره برزیلی فوتبال جهان در سن 58 سالگی به میادین بازخواهد گشت.

بازگشت روماریو برزیلی به میادین!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسطوره 58 ساله برزیل بار دیگر برای تیمی که مدیریت می کند لباس ورزشی به تن خواهد کرد. به گزارش گلوبوسپورت، این بازیکن دستمزدی را که دریافت می کند به باشگاه اهدا خواهد کرد.

مفهوم بازیکن-مربی اکنون عمیقاً در فوتبال مدرن ریشه دارد. فوتبالیست هایی مانند وین رونی، رایان گیگز و حتی خود روماریو نقش خود را به عنوان یک بازیکن با یک مربی ترکیب کرده اند. با این حال، ستاره برزیلی اخیراً مفهوم جدیدی ایجاد کرده است: بازیکن-رئیس. به گزارش رسانه برزیلی Globoesporte، روماریو در سن 58 سالگی بار دیگر شورت ورزشی خواهد پوشید تا از باشگاهی که رئیس آن است، آمریکا د ریودوژانیرو دفاع کند.

به گزارش این رسانه، قهرمان سال 1994 جهان حداقل دستمزد را دریافت می کند و آن را به خود باشگاه می پردازد و همچنین عنوان می کند که این مربی است که تعیین کننده نقش و جایگاه روماریو است. فوتبالیست سابق بارسلونا در سال 2009 بازنشسته شد و ژانویه گذشته ریاست “باشگاه قلبش” را بر عهده گرفت. آمریکا دی ریودوژانیرو در سری D که معادل دسته چهارم است.

روماریو قبلاً در بیرا (بولتن ثبت نام ورزشکاران) ثبت شده است، اما قرارداد او هنوز توسط فدراسیون فوتبال برزیل اسکن نشده است. علاوه بر این، او قبلاً با مربی جدید خود مارکوس الکساندر صحبت کرده است تا ببیند با توجه به سن بالای خود می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. علاوه بر این، رسانه های برزیلی تأیید می کنند که او در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و به فوتبال و والیبال، ورزشی محبوب در سواحل ریودوژانیرو ادامه می دهد.

او در آمریکا با پسرش رومارینیو یک تیم مشترک خواهد داشت و به این ترتیب به لیست بازیکنانی می‌پیوندد که مانند ریوالدو یا گودیانسن با فرزندان خود در یک تیم بازی کردند. در 18 می، مسابقات قهرمانی سری A2 Carioca آغاز می شود، رقابتی که روماریو آرزوی فتح آن را دارد، بنابراین بازی در 58 سالگی را به بهترین های شخصی خود اضافه می کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی