پیش نمایش بایرن: تغییرات احتمالی تیم و رویکرد آرسنال

صبح.

پس از تساوی 2-2 هفته گذشته در امارات، آرسنال برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در مونیخ است. به عنوان یک تساوی، به روش جالبی تنظیم شده است، و ما می‌توانیم به رویکردی که هر دو تیم ممکن است در آینده نزدیک داشته باشند، نگاه کنیم. با این حال، مسئله اصلی امروز انتخاب تیم و اینکه میکل آرتتا چه کسی را برای انجام این کار انتخاب خواهد کرد است.

فکر می کنم سه موقعیت وجود دارد که او نسبت به بازی یکشنبه مقابل ویا تغییر خواهد داد. اول، دفاع چپ، جایی که علی‌رغم حمایت عمومی سرمربی از الکساندر زینچنکو، فکر می‌کنم او – در صورت داشتن آمادگی جسمانی – با تاکهیرو تومیاسو در این پست خواهد رفت. این ممکن است یک بازی باشد که در آن برنامه ما این است که آن را برای نیمه اول فشرده نگه داریم، قبل از اینکه در نیمه دوم کمی بیشتر به آن ادامه دهیم. بر این اساس، تومیاسو مدافع بهتر و منضبط‌تری نسبت به زینچنکو است، که اخیراً مشکلات پستی‌اش طوری است که شروع کردن او را بسیار خطرناک می‌کند.

البته این امکان وجود دارد که تومیاسو برای شروع به اندازه کافی آماده نباشد، در حالی که جاکوب کیویور در بازی رفت کار سختی داشت، بنابراین زینچنکو ممکن است بهترین گزینه برای امشب دیده شود، اما من شگفت زده خواهم شد.

در خط میانی، فکر می‌کنم جورجینیو به بازی بازخواهد گشت تا آن نقش تنظیم‌کننده سرعت را که بازی او اجازه می‌دهد، ایفا کند. هفته گذشته، دکلان رایس در نیمه اول کمی احساس حاشیه کرد، اما بخشی از آن قرار دادن او به کیویور به عنوان پوششی بود، و اگر تومیاسو در آنجا باشد، او به این نوع توجه نیاز ندارد. این است که چگونه این دو مجموعه جالب خواهد بود، آنها می توانند یک جفت را تشکیل دهند، اما رایس با فشار بیشتر به جلو به او کمک می کند تا از مارتین اودگارد حمایت کند، و با کای هاورتز که احتمالاً شروع به کار می کند، او بیشتر از 8 نفر خواهد بود تا بخشی از یک دو محور، اما بیایید ببینیم.

تصمیم دیگر این است که چه کسی از سمت چپ شروع کند. بعد از گل هفته گذشته او در بازی رفت، با خودم صحبت کرده بودم که لئاندرو تروسارد خودش را در ترکیب اصلی بازی کرده است، اما عملکرد او در برابر ویا اکنون من را متقاعد نکرده است (چه سرنوشتی در فوتبال بی ثبات است!). من همچنین فکر می‌کنم که به عنوان بازیکنی که بیشتر از همه برای تأثیرگذاری از روی نیمکت برمی‌گردید، ممکن است برای چنین احتمالی در ذخیره نگه داشته شود.

بنابراین، سمت چپ بین گابریل ها – عیسی یا مارتینلی – تبدیل می شود؟ برای من، دوباره اگر تناسب اندام اجازه دهد، دوست دارم قبلی را ببینم. او تجربه زیادی در این رقابت ها دارد، چیزی که برای بازی با این اهمیت قابل تامل است، و همانطور که هفته گذشته با ورود او به زمین دیدیم، توانایی انجام کارها در فضاهای تنگ می تواند بسیار مهم باشد.

من همچنین فکر می کنم فرم مارتینلی در آن چیزی نیست که ما می خواهیم. حتی قبل از مصدومیتی که در برابر شفیلد یونایتد گرفت، او کاملاً در سطحی که می‌خواهید نبود، و فکر نمی‌کنم هیچ یک از عملکردهای او از آن زمان به‌طور خاص قانع‌کننده باشد. او در 16 بازی اخیر خود فقط 3 گل به ثمر رسانده است، و دو تای آن ها مربوط به گل های دیرهنگام بود که امتیازات کریستال پالاس را کمی درخشش بخشید. مناطق وسیع، بنابراین من به دنبال او خواهم رفت.

آرتتا در نشست خبری دیشب خود در پاسخ به سوالی درباره این رویکرد گفت:

بسته به رویکرد آنها – مطمئناً، من می‌خواهم تیمم بدون توجه به استادیوم، خودمان باشد. گاهی اوقات شما می خواهید کارهای خاصی را انجام دهید و حریف به شما اجازه انجام آن را نمی دهد، و ما کاملاً واضح خواهیم بود که چگونه بازی را انجام خواهیم داد، چگونه می خواهیم بازی را انجام دهیم و چه چیزی در حال انجام است. تا بهترین شانس را برای بردن آن به ما بدهد.

همانطور که لوئیس در پادکست پیش‌نمایش ما در پاترئون بیان کرد، بازیکنان و سرمربی بایرن علناً در مورد این بازی صحبت کرده‌اند که در آن نمی‌خواهند بر توپ تسلط داشته باشند و ترجیح می‌دهند یک بازی ضدحمله انجام دهند. با توجه به اینکه آنها امشب در خانه حضور دارند و سابقه حضورشان در این رقابت ها کمی قابل توجه است، اما آیا این موضوع بر نحوه آموزش آرتتا به تیمش بعدا تأثیر می گذارد؟ آیا ما به دنبال آن هستیم و از کیفیت و توانایی خود برای گلزنی حمایت می کنیم، اما کم و بیش آنچه را که می خواهند به آنها می دهیم؟ یا آنها را ناامید می کنیم، می نشینیم و به آنها اجازه نمی دهیم بازی مورد علاقه خود را انجام دهند؟ برای من احساس می کنم که جورج گراهام دوست داشت آن بازی را مدیریت کند. 0-0 آن را تا زمان استراحت حفظ کنید، سپس در نیمه دوم آن را قطع کنید.

با این حال، همانطور که بازی های دیشب نشان داد، رگه ای از جنون در لیگ قهرمانان این فصل وجود دارد، بنابراین حتی اگر این دو مدیر یک چیز بخواهند، بازیکنان (و شاید مسئولان) ممکن است چیز دیگری را ارائه دهند. حداقل امیدواریم که بازیکنان حساب خوبی از خودشان بدهند و نیمه دوم مقابل ویا را سریع پشت سر بگذارند و بتوانیم به مرحله ای از این رقابت برسیم که مدت هاست نتوانسته ایم.

آرتتا در مورد برد امشب می گوید:

غیر قابل باور خواهد بود. اگر فردا این اتفاق بیفتد، در نیمه نهایی هستیم و واقعاً در شرایط بسیار هیجانی قرار خواهیم گرفت. این چیزی است که ما به عنوان یک باشگاه در 15-17 سال گذشته به آن دست پیدا نکرده ایم و این فرصت است.

بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم آن را محقق کنیم. لازم نیست درخشان باشد، حتی لازم نیست قانع کننده باشد، فقط باید کافی باشد. انگشتان ضربدری.

به یاد داشته باشید، می‌توانید بعداً برای پوشش زنده وبلاگ به ما بپیوندید، بعد از آن همه چیزهای بعد از بازی را در اخبار آرسبلاگ خواهیم داشت، و همانطور که گفتم، پاد پیش‌نمایش ما در حال حاضر برای اعضای Patreon در دسترس است.

باشه بذاریم اونجا به نظر می‌رسد این می‌تواند یک روز طولانی و طولانی تا شروع ساعت 20 بعد از ظهر باشد، پس تا آن زمان یک روز خوب داشته باشید.

https://arseblog.com/2024/04/bayern-preview-potential-team-changes-and-arsenals-approach/ منبع: