به بهانه اعتصاب؛ چرا بازیکنان استقلال در پرونده استراماچونی کمک نمی کنند؟

این در حالی است که بازیکنان این تیم نه تنها در این مورد کمکی نکردند، بلکه اکنون در حساس ترین روزهای فصل به خاطر پول خود دست به اعتصاب زده اند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حال سوال اینجاست که چرا وقتی استقلالی ها از مردم درخواست پول می کنند، بازیکنانشان برای کمک به پرونده استراماچونی حاضر نمی شوند و حداقل کمی دیرتر پول خود را می گیرند تا پرونده استراماچونی بسته شود؟ وقتی بازیکن استقلال که پیراهن این تیم را می پوشد و خود را استقلالی می کند کمکی نمی کند، فتح الله زاده و سایر مدیران استقلال نباید از مردم انتظار کمک مالی داشته باشند.

در حالی که باشگاه استقلال در ماجرای استراماچونی رسما از هواداران خود درخواست کمک مالی کرد، به گفته خود فتح الله زاده تنها حدود 300 میلیون تومان پول جمع آوری شد که در واقع شکست بزرگی برای استقلال و استقلالی ها بود. تقریبا چند روز بعد از این اتفاق، خبر رسید که بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی خود و برای داشتن درآمدی دیگر تا شب بازی دست به اعتصاب و توقف تمرینات خود زده اند.

به هر حال بازیکن دیر یا زود به پولش می رسد اما مردم برای تماشای بازی های استقلال از جیب خود پول می دهند و حالا باید در ظلم مدیران سابق شریک شوند و به استراماچونی پول بدهند. پول به دلیل عدم پرداخت به موقع چند برابر شده است و دولت باید برای تامین آن به باشگاه استقلال کمک کند!