بیانیه اسپانیول: محکومیت تماشاگران، انتقاد از تبعیض

این بیانیه است:” این چند روز شاهد حملات جدی و گسترده ای در شهر بارسلونا علیه ساختمان های باشگاه و هوادارانمان بودیم. البته برای ما عجیب نیست زیرا عادت داریم بین تیم ها بر اساس ستاره هایی که در آنجا بازی می کنند تبعیض قائل شویم. اما ما همه را به آرامش، استفاده از عقل سلیم و رعایت اصل تناسب جرم و مجازات دعوت می کنیم. برخی از حملات به هواداران ما نمونه بارز آزار اجتماعی است و باید متوقف شود“.

1876510



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1938104
27 مه 1402 در 09:51 ب.ظ
146

0نقطه نظر

باشگاه اسپانیول در مورد اتفاقات روز یکشنبه در ورزشگاه خود و هجوم هواداران برای درگیری با بازیکنان بارسلونا بیانیه رسمی صادر کرد.

بیانیه اسپانیول: محکومیت تماشاگران، انتقاد از تبعیض

باشگاه اسپانیول در بیانیه ای درباره رویدادهای ورزشگاه RCDE گفتوی گفت: “ما بدون عذرخواهی حوادث پایان بازی را محکوم می کنیم. مانند همیشه با نهادها و سازمان های امنیتی ذیصلاح برای شناسایی عوامل این حادثه همکاری می کنیم. مایلیم به این نکته اشاره کنیم که در حین حادثه و پس از آن باشگاه اسپانیول او تمام اقدامات لازم را برای مدیریت چنین رویدادهایی انجام داده بود و الزامات لالیگا در مورد امنیت بازی را رعایت کرده بود.

باشگاه اسپانیول ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی به اتفاقات پس از این بازی واکنش نشان داد. اسپانیول گفت همانطور که بلافاصله پس از این حادثه اقدامات هواداران خود را محکوم کردند، همچنان حوادث یکشنبه شب را محکوم می کنند و در عین حال همه را به آرامش و استفاده از عقل سلیم دعوت می کنند و از فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا برای بررسی پرونده برای مجازات احتمالی به تناسب جرم و مجازات احترام بگذارید.

اما برخی از هواداران اسپانیول که از جشن دشمن شهر خود در ورزشگاه این تیم ناراضی بودند، روی زمین افتادند و با حمله به بازیکنان بارسا، آنها را مجبور به فرار به رختکن کردند.

1876509

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز یکشنبه و پس از پایان بازی اسپانیول و بارسلونا به میزبانی اسپانیول، بازیکنان این تیم در پایان بازی به پارتی در زمین چمن پرداختند.