آخرین وضعیت مصدومیت تراکتورسازی قبل از بازی با استقلال

وی در پایان خاطرنشان کرد: رومرو گومز نیز قبل از بازی با نساجی از ناحیه کشاله ران و همسترینگ آسیب دید و حداقل به مدت دو هفته نیاز به درمان دارد.

به گزارش ایسنا، تیم های استقلال و تراکتورسازی از ساعت 18 پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه در هفته پایانی رقابت های فوتبال سطح اول باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فخیمی با بیان اینکه مهدی هاشم نژاد در تمرین روز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه از ناحیه مچ پا آسیب دید، گفت: بلافاصله پس از تمرین از پای این بازیکن ام آر آی گرفته شد و میزان مصدومیت وی مشخص شد. هاشم نژاد به دلیل شدت مصدومیت باید یک دوره درمانی را پشت سر بگذارد و نمی تواند در بازی با استقلال شرکت کند.

وی با بیان اینکه سیدمحمد حسینی در بازی با مس از ناحیه مچ پا مصدوم شد، گفت: بعد از بازی با مس، مصدومیت حسینی را با فیزیوتراپی مهار کردیم و او در بازی پرفشار نساجی شرکت کرد که متاسفانه از دقیقه 55 با او بازی کرد. با درد شدید

وی ادامه داد: با توجه به فاصله کم مسابقات و با نظر جراح ارتوپد، حسینی شرایط حضور در دیدار مقابل استقلال را ندارد. اگر با بازی دادن به این بازیکن ریسک کنیم، ممکن است مصدومیت جدی و جبران ناپذیری به او وارد شود.

کامران فخیمی در خصوص وضعیت هادی محمدی گفت: این بازیکن به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرینات این هفته حضور نداشت و از شرایط مسابقه فاصله دارد.

پزشک تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت سلامتی محمدرضا عباسی نیز گفت: عباسی دو روز مانده به دیدار مقابل نساجی از ناحیه رباط داخلی ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و به دلیل دردناک بودن مصدومیت باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دوره درمان سه هفته ای

تراکتور اما با چهار غایب به مصاف استقلال می رود و سید محمد حسینی، مهدی هاشم نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز نمی توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.