ابوالفضل جلالی حق دارد با ساپینتو قهر کند/ چند جوان استقلالی در این فصل سوختند/ حیف که تیمی با این همه سکه قهرمان نشد.

بازیکن باسابقه استقلال در مورد اینکه ساپینتو می تواند فصل آینده در استقلال بماند و این تیم را قهرمان کند نیز توضیح داد: اگر بخواهد مثل این فصل باشد باز هم نمی توان به قهرمانی استقلال امیدوار بود. استقلالی ها در نیم فصل فرصت های خوبی را از دست دادند و مدام ترکیب خود را تغییر دادند. ساپینتو همچنین رفتارهایی از خود نشان داد که برای باشگاه استقلال ناپسند بود و در نهایت منجر به عدم حضور او در هفت بازی با تیم استقلال شد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: در این فصل چندین بار مصاحبه کرده ام و گفته ام که نمی دانم چرا امیرعلی صادقی و ابوالفضل جلالی در تیم استقلال بازی نمی کنند. این دو نفر با من فامیلی ندارند و تا به حال آنها را از نزدیک ندیده ام. من فوتبال می خوانم و صحبتم فنی است. این دو در پست هجومی و دفاع چپ جزو بهترین های حال حاضر استقلال هستند اما متاسفانه خیلی کم بازی کرده اند و اگر از ساپینتو ناراحت هستند حق با آنهاست.

وی افزود: البته استقلال این هفته ها انگیزه زیادی ندارد. چون نه قهرمان می شود و نه نایب قهرمان. حیف که استقلال این فصل نتوانست قهرمان جام حذفی شود. خیلی دوست داشتم استقلال بتواند قهرمانی فصل قبل را تکرار کند اما اتفاقات خاصی مثل تصمیمات سرمربی استقلال مانع از این شد که این اتفاق بیفتد.

مراغه چیان تاکید کرد: جعفر سلمانی فوتبالیست خوبی است اما نمی دانم چطور می شود در دفاع چپ با حضور ابوالفضل جلالی که اصلاً مدافع چپ نیست جعفر سلمانی را وارد زمین کرد. او ذاتا یک هافبک آینده نگر است. فیزیک او نه برای دفاع خوب است و نه آنقدر بزرگ است که از فاصله کمتر از هجده متر حمله کند. البته مربیگری سلیقه ای است اما گاهی همین سلیقه ها باعث می شود تیمی با شکست مواجه شود. همانطور که استقلال در برخی پست ها مشکل داشت و نتوانست از همه دارایی خود به خوبی استفاده کند.

وی گفت: ساپینتو در بازی های حساس مقابل سپاهان و پرسپولیس هم شکست خورد تا 10 امتیاز از دست برود و اگر نصف این امتیاز را داشتیم الان در صدر جدول رده بندی قرار می گرفتیم. امیدوارم مدیران باشگاه استقلال بهترین تصمیم را در مورد ساپینتو بگیرند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ابوالفضل جلالی حق دارد با ساپینتو قهر کند/ چند جوان استقلالی در این فصل سوختند/ حیف که تیمی با این همه سکه قهرمان نشد.

سعید مراغه چیان، فوتبالیست تیم استقلال و تیم ملی در گفتگو با خبرروزی درباره شرایط استقلال در آستانه بازی با تراکتورسازی گفت: فوتبال تعیین نمی کند که کدام تیم برنده است. باید ببینیم بازی چطور پیش خواهد رفت. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است. به خصوص در نیم فصل دوم که سرمربی اسپانیایی این فرصت را پیدا کرد تا در تعطیلات جام جهانی تیمش را بسازد. بنابراین فکر می کنم استقلال مقابل تراکتور به مشکل برخواهد خورد.

پیشکسوت استقلال درباره بازی جام خولا نیز گفت: مطمئنم استقلال در جام خولا قدرتمند ظاهر می شود. مشخص است که سرمربی استقلال در آن چند بازی به بازیکنان اصلی و خسته خود استراحت داد تا بتواند در بازی نیمه نهایی قدرتمندانه بازی کند. امیدوارم این قهرمانی به دست بیاید و دل هواداران را شاد کند.