ترس سوریه از السوما و اختلاف سرمربی دوباره


سرویس خبر شماره: 2015013
29 آوریل 1403 در 05:41
321 امتیاز خبر

1نقطه نظر

عمر السوما ستاره تیم ملی سوریه پیام عذرخواهی خود از هکتور کوپر را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

ترس سوریه از السوما و اختلاف سرمربی دوباره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عمر السوما، مهاجم تیم ملی سوریه عصر دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از اظهاراتش پس از حذف نامش از تیم ملی سوریه در مسابقات آسیایی عذرخواهی کرد. رقابت. جام ملت‌ها 2023، و حرف‌هایی را که در آن زمان زده بود، گفت. حرکت می کرد.

کاپیتان تیم ملی سوریه در پست خود ضمن تایید اینکه به دیدگاه فنی هکتور کوپر سرمربی آرژانتینی احترام می گذارد، از بازگشت خود به تیم ملی سوریه خبر داد.

اما امروز کمتر از 24 ساعت از انتشار این پیام توسط السوما نگذشته بود که وی پیام عذرخواهی خود را حذف کرد به همین دلیل اخبار مختلفی مبنی بر از سرگیری اختلاف بین او و هکتور کوپر شکل گرفت و حتی برخی منابع عربی ضمن تایید این خبر اعلام کردند. این احتمال وجود دارد که سرمربی آرژانتینی دوباره نام خود را از اولین تیم ملی خط بزند.

این در حالی است که هکتور کوپر، سرمربی سوریه آذرماه گذشته اعلام کرد که دلیل حذف نام عمر السوما از لیست تیم ملی صرفاً در راستای منافع تیم ملی بوده و هیچ مشکل شخصی بین آنها وجود ندارد.

وی همچنین در گفتگویی دیگر درباره غیبت این بازیکن در جام ملت های آسیا گفت: امیدوارم همه با این تیم و من وفق پیدا کنند. من همیشه بازیکنانی را انتخاب می کنم که دستورالعمل ها را دنبال می کنند.

مجله اخبار فوتبال خارجی