رادک ویتک علیرغم باخت اندک آکرینگتون استنلی مقابل منسفیلد در دروازه می درخشد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


رادک ویتک، دروازه بان قرضی منچستریونایتد، علیرغم اینکه تیمش، آکرینگتون استنلی، باخت 2-1 مقابل منسفیلد، رقیب لیگ دو، حساب خوبی از خود ارائه کرد.

منسفیلد در بخش‌های زیادی از بازی با گل‌های جورج ماریس و استفن کوئین به ترتیب در دقایق دوم و 63 برتری خوبی داشت.

آکرینگتون وقتی رقبای خود را به نصف رساندند و پنج دقیقه از زمان عادی باقی مانده بود، ترسی به رقبای خود وارد کرد. با این حال، تیم نایجل کلاف هر سه امتیاز را برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول رده بندی لیگ حفظ کرد.

در همین حال، این نتیجه باعث شد که آکرینگتون در رده هجدهم قرار گیرد، با ترانمر که از نظر تفاضل گل بالاتر از آنها قرار دارد و تنها یک امتیاز بالاتر از سویندون قرار دارد.

در مقابل منسفیلد، ویتک در مجموع با 14 شوت روبرو شد که 5 شوت از این تعداد به او نیاز داشت تا بلافاصله وارد عمل شود.

در حالی که بین چماق ها قرار داشت، بازیکن ملی چک از پنج شوت خود سه سیو شگفت انگیز انجام داد تا از پرواز در پشت دروازه خود جلوگیری کند. دو دفع توپ از داخل محوطه جریمه به دست آمد.

از ویتک خواسته شد که در یک موقعیت از خط خود خارج شود تا اقدامی فراگیر را آغاز کند. فرار او از منطقه خود موفقیت آمیز بود.

او در مجموع 56 لمس توپ به نام خود داشت.

این بازیکن 20 ساله موفق شد 19 مورد از 49 پاس خود را برای ارتباط با هم تیمی های آکرینگتون انجام دهد. او همچنین 37 پاس بلند را انجام داد و تنها در هفت بار با موفقیت به هدف خود رسید.

ویتک یک دفعه انجام داد و از دوئل یک زمینی که در آن فرو رفت، پیروز بیرون آمد.

در یک خطا هم به تساوی رسید.

(آمار به دست آمده از Sofascore)

تکلیف بعدی آکرینگتون سفر به استاکپورت است. این مسابقه قرار است هفدهمین حضور ویتک در لیگ دو برای تیم جان دولان باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/17/radek-vitek-shines-in-goal-despite-accrington-stanleys-narrow-loss-to-mansfield-278981/ منبع: