توصیه فردیناند به تناخ: این بازیکن!


سرویس خبر شماره: 1971578
18 اکتبر 1402 در 6:45 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

این بازیکن منچستر است

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که اریک تن هاگ می تواند به اسکات مک تومینای بیشتر اعتماد کند زیرا یونایتد را در خود دارد.

توصیه فردیناند به تناخ: این بازیکن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز شنبه و در دیدار مقابل برنتفورد، منچستریونایتد خود را برای سومین شکست متوالی در تمامی رقابت ها آماده می کرد تا اینکه مک تومینای، ملی پوش اسکاتلندی از روی نیمکت بیرون آمد تا در وقت های تلف شده دو گل به ثمر برساند. تیم با یک بازگشت 2-1 پیروز شد.

این بازیکن 26 ساله رشد خوبی در یونایتد داشته است. او از زمان ژوزه مورینیو در این تیم بوده و به چهره باتجربه این تیم تبدیل شده است. فردیناند ستاره سابق یونایتد با وجود اینکه مدتی کمتر بازی کرده و تن هاچ ترجیح می دهد از کازمیرو، سوفیان امارات و میسون مانت به جای مک تامی استفاده کند، معتقد است گل های روز شنبه باید به او اجازه بازی بیشتر بدهد.

فردیناند اصرار داشت که گل های پیروزی شنبه نشان می دهد که تن هاچ می تواند در لحظات حساس پیش رو به مک تومینای تکیه کند: “من نمی گویم که باید او را هر بار که افت می کنیم بیاوریم، اما او نشان داد که چه شخصیتی برای یونایتد دارد. فردی که در این باشگاه بزرگ شده و فرهنگ و ارزش های باشگاهی را در تمام وجود خود دارد و به گونه ای دیگر برای تیم می جنگد و مطمئناً بخشی از کسانی است که شایسته بازی بیشتر هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی