جانی واکر چشم جان جونز پس از پیروزی ناک اوت در UFC 283 مبارزه کرد

جانی واکر پس از پیروزی پر شور ناک اوت خود در راند اول آخر هفته در UFC 283، مسلماً به بزرگترین رزمی کار مختلط تمام دوران و وزنه‌بردار کنونی، جان جونز، هشدار داد که به دنبال او خواهد آمد. واکر شنبه شب گذشته در هشت ضلعی UFC در برزیل نمایشی هیجان انگیز به نمایش گذاشت و در مسابقه سبک وزن خود تنها در چند دقیقه پل کریگ را ناک اوت کرد.

جانی واکر با KO خیره کننده در UFC 283

UFC برای اولین بار از زمان قبل از همه گیری کووید-19 به برزیل رفت. UFC 283 در آخر هفته گذشته در ریودوژانیرو سقوط کرد و تقریباً در هر مبارزه یک مبارز برزیلی روی کارت بود. رویداد اصلی مسابقه قهرمانی سبک وزن بین گلوور تکسیرا برزیل و جاماهال هیل بود.

در آندرکارت، جانی واکر در حالی که در مقابل پل کریگ قرار گرفت، در یک مسابقه با وزن 205 پوندی نیز حضور داشت. قبل از مبارزه، این یک مبارزه واقعی 50/50 بین دو مدعی احتمالی قهرمانی UFC بود. در نهایت مبارزه کاملا یک طرفه به نفع ستاره برزیلی MMA بود.

جانی واکر در همان راند اول با یک ناک اوت هیجان انگیز پیروز شد و نشان داد که هنوز هم یکی از خطرناک ترین مبارزان سبک وزن در UFC است.

جانی واکر به جان جونز هشدار می دهد “من می آیم”

بلافاصله پس از مبارزه با پل کریگ، جانی واکر در یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه ها شرکت کرد و در مورد امکان یک مبارزه فوق العاده در آینده با کسی جز جان جونز بحث کرد.

جونز اخیراً از بازگشت خود به هشت ضلعی خبر داد زیرا قرار است در رویداد اصلی در UFC 285 برای عنوان سنگین وزن UFC با سیریل گان روبرو شود. قهرمان طولانی مدت سبک وزن UFC از فوریه 2020 مبارزه نکرده است، اما قرار است برای اولین بار در سنگین وزن بازگردد.

پس از ناک اوت خیره کننده خود در آخر هفته، جانی واکر در کنفرانس مطبوعاتی پس از مبارزه خود از او پرسیده شد که آیا او در آینده با ‘استخوان ها’ مبارزه خواهد کرد یا خیر. سوپراستار برزیلی MMA وقتی از او در مورد مسابقه احتمالی با بزرگترین مبارز MMA که تا به حال در یک هشت ضلعی پا گذاشته است به سادگی این را گفت:

“دارم میام.”

یک دعوای احتمالی بین این زوج هیجان انگیز خواهد بود. واکر نشان داده است که می‌تواند هر کسی را ناک اوت کند و قدرت ویرانگری دارد و رزومه جونز به جای او صحبت می‌کند.

اگر قرار باشد جونز در ماه مارس در مسابقات UFC 285 با گان مبارزه کند، مبارزه بالقوه با واکر برای طلای سنگین وزن UFC هیجان انگیز خواهد بود. البته، واکر راه درازی در پیش دارد تا شوت خود را در جونز به دست آورد، اما قطعاً این مبارزه ای است که باعث جلب توجه UFC خواهد شد.


مطالب دیگری که ممکن است دوست داشته باشید

https://sportslens.com/news/johnny-walker-eyes-jon-jones-fight-after-knockout-win-at-ufc-283/ منبع: