جیدون سانچو آماده “شروع دوباره” در منچستریونایتد با حمایت جیسون ویلکاکس – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


گفته می‌شود که جیدون سانچو از دوران حرفه‌ای خود در منچستریونایتد دست نکشیده است و علاقه زیادی به بازگشت به این باشگاه دارد، به خصوص اگر انتصاب جیسون ویلکاکس از خط خارج شود.

سانچو از اوایل سپتامبر برای یونایتد بازی نکرده است، زمانی که او شروع به دعوای عمومی شدید با سرمربی تیم اریک تن هاگ کرد.

تن هاگ به رسانه ها گفت که به دلیل عملکرد ضعیف مهاجم در تمرین، سانچو در ترکیب روز بازی باشگاه که راهی امارات شد تا با آرسنال روبرو شود، قرار نگرفت. در پاسخ، این جوان 24 ساله بیانیه ای شدیداً در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و از هلندی انتقاد کرد و اساساً او را به دروغگویی متهم کرد.

مدیران ارشد یونایتد تلاش کردند تا تن هاگ و سانچو را آشتی دهند اما این بازیکن بارها از عذرخواهی امتناع کرد و بنابراین تصمیم گرفت او را در ژانویه به بوروسیا دورتموند قرض دهد.

پس از ورود INEOS و در میان پیشنهاداتی مبنی بر اینکه سر جیم رتکلیف مشتاق است نظم و استانداردهای درون رده‌ها را ارتقا دهد، تصور می‌شد که سانچو آینده‌ای در اولدترافورد ندارد. این ادعا با این ادعا که یونایتد می خواهد راه خود را برای همیشه از ملی پوش انگلیسی که دورتموند می خواهد بخرد جدا کند، تقویت شد.

با این حال، اخبار من گزارش می دهد که سانچو در را برای بازگشت به یونایتد در فصل آینده نبسته است زیرا آینده تن هاگ در این باشگاه به طور فزاینده ای مبهم به نظر می رسد.

به نظر می‌رسد دوران طولانی‌مدت سانچو در اولدترافورد به پایان رسیده است، زیرا او در ژانویه به طور قرضی به بوروسیا دورتموند بازگشت، پس از اینکه نتوانست اختلافات خود را با تن هاگ حل کند. با این حال، می‌دانم که سانچو هنوز دوران حرفه‌ای خود در یونایتد را رها نکرده است. اگر تن هاگ در تابستان برود و یک سرمربی جدید وارد شود، منابع نزدیک به بازیکن اصرار دارند که او برای “شروع دوباره” باز است.”

با توجه به اینکه روابط سانچو و تن هاگ توسط خودی ها “غیرقابل ترمیم” توصیف می شود، احساس می شود که جدایی سرمربی یونایتد تنها راهی است که بازگشت اولدترافورد می تواند امکان پذیر باشد.

مدیر فنی جدید جیسون ویلکاکس برای دادن فرصتی دوباره به سانچو بازتر است.

رئیس سابق آکادمی منچسترسیتی اولین بازی خود را برای سانچو در تیم جوانان انجام داد – این بازیکن 15 ساله در عرض 5 دقیقه دو گل به ثمر رساند – و او بارها از بازیکن ملی پوش انگلیس صحبت کرده است. یونایتد به مذاکره با ساوتهمپتون ادامه می دهد تا ویلکاکس بتواند ساحل جنوبی را ترک کند و تابستان امسال به منچستر بازگردد.

این روزنامه اضافه می کند که فروش سانچو همچنان هدف اصلی یونایتد است، علیرغم تمایل او برای بازگشت.

اگر هیچ خواستگار مناسبی نیامد، یا اگر دورتموند نتواند قیمت درخواستی شیاطین سرخ برای وینگر را برآورده کند، در این صورت می‌تواند توسط INEOS مورد بررسی قرار گیرد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/16/jadon-sancho-open-to-starting-again-at-man-united-with-backing-of-jason-wilcox-278973/ منبع: