حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم


سرویس خبر شماره: 2014708
آوریل 27, 1403 در 7:53 ب.ظ.
1.8K |

13نقطه نظر

اشرف حکیمی مدافع پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد در دیدار فردا شب مقابل بارسلونا با تمام قوا به میدان بروند تا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند.

حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن عصر فردا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا خواهد بود.

اشرف حکیمی و لوئیز انریکه با حضور در نشست خبری پیش از این دیدار ابراز امیدواری کردند که او و یارانش جواز حضور در مرحله نیمه نهایی دور رفت را کسب کنند.

برای شکست دادن بارسا چه کار می کنی؟ اشرف حکیمی در پاسخ به این سوال گفت: ما می خواهیم برنده شویم، پس از اتفاقی که در پاریس افتاد، ما واقعاً می خواهیم.

تاکتیک های مورد انتظار؟

خوب تمرین کردیم، انگیزه داشتیم تا به نیمه نهایی برسیم. بازی رفت را به دلیل محرومیت انجام ندادم. بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم برنده شویم. فردا وقت آن است که همه چیز را روی زمین بگذاریم.

امباپه چطوره؟

من او را به اندازه کل تیم با انگیزه می بینم. ما باید نتیجه را تغییر دهیم.

بازی بعد از شکست 2-3 مقابل بارسا را ​​چگونه ارزیابی می کنید؟

ما این ایده را داریم: موقعیت های زیادی ایجاد کنید. ما فردا گل می خواهیم تا برنده شویم.

2011150

فصل جاری؟

مربی تمام تلاش خود را می کند، تغییراتی ایجاد کرده است و می دانید که برای من در پست های مختلف بازی کرده ام. من می توانم در پست های مختلف در این زمینه به تیم کمک کنم.

لوئیس انریکه؟

او ایده ای از بازی دارد: تسلط بر کل بازی، ایجاد فضاها، مثلث ها… او عجله ای برای حمله ندارد. ایده های او بسیار واضح است و این در هر مسابقه منعکس می شود.

از اینکه مردم چگونه از پاری سن ژرمن استقبال کنند می ترسید؟

ما 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن هستیم. ما باید نشان دهیم که خوب هستیم. هواداران نمی توانند شرایط را تغییر دهند.

اطلاعات دمبله در بارسا؟

او بارسا را ​​خوب می شناسد، اما مربی آنها نیز دمبله را خوب می شناسد. ما باید تمرکز داشته باشیم، به همان سبک بازی می کنیم و باید کنترل بازی را در دست بگیریم.

مجله اخبار فوتبال خارجی