رسمی: فهرست تیم ملی والیبال ایران با یک شگفتی بزرگ


سرویس خبر شماره: 2014709
27 آوریل 1403 در 7:57 ب.ظ.
3.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

بازگشت جذاب؛

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از 39 بازیکن برای شرکت در دومین اردوی تدارکاتی این تیم دعوت کرد.

رسمی: فهرست تیم ملی والیبال ایران با یک شگفتی بزرگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های لیگ ملت های 2024 از اول خرداد در برزیل و ترکیه آغاز می شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، امسال حساسیت و اهمیت این رقابت ها به حداکثر رسید. تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای تدارکاتی خود را از 29 فروردین ماه آغاز کرد تا به بهترین نحو برای حضور در این رقابت ها آماده شود.

موریس موتا پائر، سرمربی فرانسوی- برزیلی تیم ملی والیبال مردان ایران از استعدادهای جوان والیبال کشور برای شرکت در تمرین اولین اردو دعوت کرده بود.

در ادامه این تمرینات موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران اسامی 39 بازیکن حاضر در اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرد. اسامی این بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تدارکاتی است. اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

پاسور: محمد طاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به نژاد و ایلشان داودی پور.

گیرنده برق: میلاد عبادی پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق پرست

هافبک: سید محمد موسوی، علی اصغر مجدار، علی شفیعی، محمدولی زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علی رضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی.

قطر حلقه: امیر غفور، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین سادات و سید امیرحسین ساداتی

کتاب : مهدی مرندی، محمدرضا حضرت پور، آرمان صالحی، مهران توانا

بر این اساس، آماده سازی تیم ملی از چهارشنبه وارد مرحله جدید خود می شود و محمد فلاح، محمد ولی زاده، شهروز همایونفرمانش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی به کادر فنی تیم ملی خواهند پیوست. شروع تیم از فردا عصر. ، سه شنبه 8 فروردین، تیم ملی را برای شروع تمرینات ویژه خود بدون پرش به اتاق فدراسیون والیبال از صبح چهارشنبه معرفی می کند. به گزارش پائز، بازیکنان لژیونر پس از بازگشت به ایران استراحت کوتاهی خواهند داشت و در اسرع وقت به اردوی تیم ملی اضافه می شوند.

1995807

گفتنی است در این مرحله از تمرینات، پیمان اکبری با هماهنگی موتا پائز سرمربی تیم ملی و علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده هدایت تیم ملی را در اردوی والیبال مردان ایران برعهده دارد. ، امیر ملک زاده. به عنوان مربی، محمدامین شکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر آقاری به عنوان ماساژور اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردوی آماده سازی این تیم هستند. و موتا پائز فرانسوی نیز از 13 فروردین وارد تهران می شود و مستقیما هدایت تمرینات را برعهده خواهد گرفت که مدیریت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی