رحمتی: نباید اینقدر با اعتماد به نفس بازی می کردیم


سرویس خبر شماره: 1894275
Mar 15, 1401 @ 6:01 PM
188

0نقطه نظر

مسئولان باشگاه هم اکنون باید به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از مسئولان و سران باشگاه ها خواسته تا امروز به کمک این تیم بیایند.

رحمتی: نباید اینقدر با اعتماد به نفس بازی می کردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ملوان انزلی از بازگشت به ورزشگاه تختی انزلی که اکنون به سیروس بواتران تغییر نام داده است، ابراز خرسندی کرد. بعد از چندین سال به انزلی برگشتم. من چندین بار در این ورزشگاه بازی کرده ام و امروز توانستم در آنجا تمرین کنم. لیگ ایران سال ها جایگاه ملوان را خالی دید و خیلی خوب است که این تیم به لیگ بازگشته است. به مردم انزلی بابت داشتن این تیم خوب تبریک می گویم. مازیار زارع و پژمان نوری سال ها در تیم های مطرح ایران بازی کردند و در تیم ملی با هم بازی کردیم. آنها تیم ساختارمند خوبی دارند. امروز از دیدن ورزشگاه و رختکن خوشحال شدم. امیدوارم ورزشگاه در هر شهر بازسازی شود. امیدوارم تیم هایی که شرایط مشابهی دارند به همین شکل پیشرفت کنند.
قسمت بعدی صحبت های رحمتی در خصوص روند فنی بازی بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید: در مورد بازی باید بگویم که بعد از بازی که معلوان را در اراک بردیم، دو تیم تغییراتی ایجاد کردند. ملوان تغییرات عمده ای را پشت سر گذاشته و از نتایج این تیم مشخص است. تیم ما در شرایط روحی بهتری قرار دارد. هر دو تیم می خواستند بازی کنند و هیچ یک از تیم ها نمی خواستند وقت خود را تلف کنند. در مورد ملوان هم برای 3 امتیاز به انزلی آمده بودیم. ما برای یک امتیاز اینجا نیامدیم. اگر توپ زاپاتا که به دروازه برخورد کرده بود در دقایق ابتدایی بازی گل می شد، شرایط بازی متفاوت بود. با این حال تساوی عادلانه بود و تماشاگران بازی خوبی را دیدند. بازی پر تنش و موقعیتی بود. دوست دارم بازی با 2 گل مساوی شود نه 2 پنالتی.
سرمربی آلومینیوم همچنین درباره قضاوت این دیدار گفت: یک سری صحنه برایم سوال برانگیز بود. آقای اکرمی امروز را با شجاعت تقبیح کرد اما برخی اعتراضات طبیعی است. در صحنه ای که داور به بازیکن کارت زرد داد صدای پای بازیکن خود را شنیدیم. ما احساس می کردیم که او باید اخراج می شد. اعتراض طبیعی بود اما به نظر قاضی احترام می گذاریم.

1807499

رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا می توان از کانال این بازی تیم ملی قدرتمندی برای ایران ساخت، توضیح داد: چرا که نه؟! همه چیز در جهان ممکن است. من اغلب در مورد تیمم صحبت می کردم. ما بازیکنان 20 ساله ای داریم که می توانند به تیم ملی راه پیدا کنند. فوتبال ما نتیجه گرا است و مدیران مربیانی را عوض می کنند که خیلی زود نتیجه نمی گیرند، به همین دلیل بازی ها مساوی است یا گل کم است.. با اعتماد به بازیکنان جوان می توانیم لیگی پویاتر و شرایط بهتری داشته باشیم.
رحمتی در پاسخ به سوالی مبنی بر سردرگمی تیم ملی علیرغم مخالفت مدیر رسانه آلومینیوم گفت: در مورد قسمت اول سوال شما باید بگویم که هر زمان به من پست و مقامی داده شده است. من تصمیم گیرنده بودم، درباره موضوعاتی که به من مربوط می شود صحبت می کنم. من در مورد چیزهایی که به من مربوط نمی شود صحبت نمی کنم.
وی سپس توضیحات خود را در مورد اعتراض به داور مسابقه به شرح زیر تکمیل کرد: در مورد اعتراضات هم باید بگویم که من خودم مخالف این موضوع هستم. من مخالفتی نکردم. اگر حرفی زدم با داور چهارم بود. یکی در مورد صحنه ای بود که آقای اکرمی در فاصله هجده قدمی ملوان آقای آزادی را اشتباه گرفت و چند صحنه دیگر هم بود. 1-0 عقب بودیم و استرس زیاد است. شرایط به گونه ای است که کادرفنی و بازیکنان روی نیمکت تحت فشار هستند. در رختکن به بازیکنان گفتم اگر از پست پایین تری بازی می کردیم برنده می شدیم. به خاطر نتایج بازی های آخر با تیم های بالای جدول شاید… نمی توانم غرور بگویم اما شاید اعتماد به نفس مان بیشتر شده بود. فکر می‌کردیم می‌توانیم برنده شویم، اما نشد. ما باید همه تیم ها را در سطح خود ببینیم. من به بازیکنانم ایمان دارم و می دانم که آنها کارهای بزرگی انجام خواهند داد. که زمان می برد. در حال حاضر شرایطی داریم که اعضای باشگاه و هیئت مدیره با تیم بیایند و از این تیم حمایت کنند وگرنه بعد از تعطیلات سال آینده اتفاقات بدی برای ما خواهد افتاد.
رحمتی در پایان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت زمین چمن گفت: به نظرم اگر زمین کمی آب بیشتری داشت شرایط بازی بهتر می شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی