روزهای عجیب سیاوش; این ستاره برزخ!

آنچه مشخص است یزدانی شرایط سختی را تجربه می کند. او اکنون جزو بازیکنان ملوان برای لیگ برتر است اما تمریناتش را با این تیم سپری نکرده و از نظر بدنی آمادگی حضور در لیگ را ندارد! از طرفی هنوز معافیت او تایید نشده و معلوم نیست چه آینده ای در انتظارش است. یزدانی که به تازگی 30 ساله شده است، همچنان می تواند با بازگشت به فوتبال آینده درخشانی را برای خود رقم بزند، اما عدم تمایل او به بازی با ملوان و علاقه شدید او به بازگشت به استقلال مشکلی است که چنین شرایط عجیبی را به وجود آورده است. .

سیاوش یزدانی در برزخ عجیبی است. او نه می تواند به استقلال برگردد و نه اجازه دارد به عنوان ملوان تمرین کند.

نکته قابل توجه این است که یزدانی هنوز یک نیم فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و در صورت تایید حتی معافیت او باید به استقلال برگردد. او البته در صورت معافیت با پیشنهادهای دیگری هم مواجه است اما اگر بخواهد از استقلال جدا شود نیاز به تایید مسئولان آن باشگاه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع سابق استقلال هم مانند محمدحسین مرادمند در دوران سربازی راهی ملوان شد اما شایان ذکر است که با وجود خدمت سربازی در نیروی دریایی ارتش حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. برای ملوان و تمرین پیش فصل، شاگردان مازیار زارع قبل از شروع لیگ برتر حاضر نشدند!


سرویس خبر شماره: 1837024
15 اوت 1401 در 1:32 ب.ظ
81.7 هزار |

54نقطه نظر

تاریخ شنبه ها و آینده که نامشخص است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقیقا 165 روز از اعزام سیاوش یزدانی به خدمت و لغو مجوز استقلال او می گذرد اما این مدافع همچنان نتوانسته به زندگی عادی بازگردد و در شرایط عجیبی به سر می برد.

در چنین شرایطی سیاوش نه تنها در تمرین ملوان حاضر نمی شود، بلکه تمرین خاصی هم انجام نمی دهد. او صبح های شنبه با حضور در مراسم صبحگاهی در پادگان حضور خود را نشان می دهد و عادت کرده ایم تا ظهر شنبه در صفحه شخصی سیاوش با لباس خدمت از شهرک انزلی استوری ببینیم!

این فوتبالیست باتجربه مدتی است که برای گرفتن کفالت و معافیت از خدمت پدرش تلاش می کند اما تاکنون نتیجه ای نگرفته است. یزدانی درخواست خود مبنی بر معافیت از سربازی را حتی با مازیار زارع سرمربی ملوان در میان گذاشت و همین موضوع باعث دلخوری انزلی چیها سرمربی تیم شد.

یزدانی طبق معمول استوری انزلی را با لباس نظامی روی آنتن برد. هر شنبه باید در پادگان حضور داشته باشد.

از طرفی اگر یزدانی بتواند به استقلال بازگردد، لیست بزرگسالان این تیم برای فصل جدید پر است و او به سختی می تواند تا فصل اول برای آبی پوشان به میدان برود.

سیاوش یزدانی امیدوار بود هر چه زودتر مشکلش حل شود و در جشن قهرمانی استقلال به جمع آبی پوشان برگردد اما…

یزدانی که به خاطر این اتفاقات عجیب اردوی تیم ملی را از دست داد و مثل قبل از آمادگی لازم برخوردار نیست، حالا بعد از 5 ماه خدمت سربازی آینده ای مبهم در پیش روی خود می بیند. او امید زیادی داشت که با قبولی در آزمون دکتری بتواند معافیت تحصیلی موقت بگیرد و دوباره برای استقلال بازی کند، اما حذفش از تحصیل و کنکور به دلیل مطلبی که درباره جلسه آزمون دکتری گذاشته بود، کارش را انجام داد و در واقع فرصت مطالعه مجدد را از دست داد

بنابراین زارع حتی اجازه نداد یزدانی به عنوان ملوان تمرین کند. سرمربی ملوان معتقد است ذهن یزدانی درگیر بازی برای این تیم نیست. از طرفی به یزدانی اعلام می کند که نمی تواند به او اجازه تمرین بدهد چون به دنبال معافیت است و ملوان را ترک می کند، زیرا در این صورت برای فصل جدید روی یزدانی حساب می کند اما ناگهان تیم را ترک می کند و تبدیل به یک بازیکن می شود. از دست دادن ملوان