سرمربی پرسپولیس بیرانوند را برای بازی ویژه می خواهد



مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس جمعه هفته آینده 18 اردیبهشت ماه در اراک برگزار می شود.

پرسپولیس در اولین بازی رسمی با سرمربیگری اسمار ویرا مقابل آلومینیوم این شهر اراک شکست خورد. پرسپولیس و اسمار ویرا حالا باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی بروند و به دنبال انتقام خواهند بود.

به همین دلیل سرمربی برزیلی با حذف آلومینیوم در رقابت های حذفی به دنبال انتقام شکست در لیگ برتر است. اسمار ویرا به خوبی می داند که بازی در شهر اراک برای هر تیمی سخت است و ممکن است دیدار حذفی دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. به همین دلیل سرمربی برزیل با آگاهی از مهارت های علیرضا بیرانوند در ضربات پنالتی به پزشکان تیمش دستور داد تا این دروازه بان ملی پوش و باتجربه را به هر نحو ممکن برای دیدار پلی آف 18 اردیبهشت آماده کنند.

پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از ترکمنستان و بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به تمرینات تیمی، علیرضا بیرانوند به دلیل درد مچ دست راست نتوانست تمرین کند و پس از بررسی، دست راست این دروازه بان در یک ضربه قرار گرفت. قالب. روند درمان زودتر شروع شود.

علیرضا بیرانوند بلافاصله از مچ دستش اسکن کرد و مشخص شد مچ دستش شکسته نیست اما رباط هایش کشیده شده است. طبق تشخیص پزشکان قرار است دست بیرانوند تا 2 هفته دیگر گچ گرفته شود و پس از آن یک هفته دیگر دوران نقاهت را پشت سر بگذارد تا بتواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند. این یعنی بیرانوند می تواند سه هفته دیگر برای پرسپولیس بازی کند.

به عبارتی علیرضا بیرانوند دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان ملوان انزلی را از دست داد و در بازی این هفته آبادان مقابل صنعت نفت شرکت نخواهد کرد. یعنی شاید علیرضا بیرانوند بتواند در اراک به زمین مسابقه برود و با آلومینیوم بازی کند و انتقام خاطره تلخ هفته هفدهم لیگ برتر و شکست را بگیرد.

علیرضا بیرانوند در بازی برگشت با آلومینیوم اراک و در اولین روز سرمربیگری اسمار ویرا، یک گل از راه دور از روی اشتباه به ثمر رساند تا پرسپولیس شکست تلخ و عجیبی را رقم بزند.

اگرچه امیررضا رفیعی در غیاب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس به میدان رفت و گلی به ثمر نرساند، اما باید پذیرفت که بیرانوند بهترین پنالتی زن ایران است و عثمار ویرا بی دلیل به دنبال استفاده در ناک اوت نیست. .

بیشتر بخوانید: پیاز در مورد مصدومیت بیرانوند/ نفر اول کی مصدوم شد؟ تقصیر پرسپولیس است یا تیم ملی؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال