آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی 70 امتیازی


سرویس خبر شماره: 2014994
29 آوریل 1403 در 8:14 ق.ظ.
1000 |

2نقطه نظر

پرسپولیس در صورت پیروزی در تمامی دیدارها این فرصت را خواهد داشت تا به مرز 70 امتیازی برسد.

آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی با 70 امتیاز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخ پوشان پایتخت در حالی از هفته بیست و چهارم آغاز می کنند که دیدار با صنعت نفت برای شاگردان عثمر بسیار مهم است و آنها در صورت شکست حریف آبادانی این فرصت را خواهند داشت تا بر صدر جدول رده بندی تکیه کنند.

با این حال لیدرهای پرسپولیس به متغیر دیگری یعنی محرومیت تیم فوتبال استقلال نیاز دارند. البته حالا حتی اگر استقلال به تساوی برسد، پرسپولیس با برد امتیاز خود را نسبت به رقیب سنتی خود افزایش می دهد و بدون توجه به تفاضل گل راهی اوج می شود.

جالب اینجاست که پرسپولیس با وجود از دست دادن چندین امتیاز از جمله سه امتیاز در دیدار حساس مقابل اراک، همچنان در صورت پیروزی در تمامی دیدارها شانس رسیدن به مرز 70 امتیازی را دارد.

2011265

بهترین قهرمان فوتبال ایران تیم استقلال است که در لیگ بیست و یکم با فرهاد مجیدی 68 امتیاز کسب کرد. این تیم در هفته گذشته فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر حریف خود اولین قهرمان ۷۰ امتیازی فوتبال ایران شود. همچنین پرسپولیس با برانکو و یحیی گل محمدی در پایان فصل به رکورد 67 و 66 امتیازی رسید.

این در حالی است که استقلال در صورت پیروزی مقابل تمامی حریفان به رکورد 71 امتیازی می رسد و شاید این رد و بدل جذابی بین عثمر و نکونام باشد تا بتوانند خود را به عنوان بهترین قهرمان و البته نایب قهرمان ایران معرفی کنند. فوتبال آیا آنها می توانند به این رکورد برسند؟

مجله اخبار فوتبال داخلی