شی لیسی، هنرپیشه آکادمی، اولین بازی خود را در تیم اصلی قبل از پایان فصل جاری انجام داد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی هفته گذشته موفق شد کاونتری سیتی را پشت سر بگذارد تا با سرپرستی اریک تن هاگ به فینال جام حذفی صعود کند.

با این حال، واگذاری برتری سه گل مقابل تیمی از چمپیونشیپ و در نهایت نیاز به ضربات پنالتی برای درگیری قله، مورد انزجار بسیاری قرار گرفت و باعث انزجار هلندی شد.

اما هرچه سرمربی تیم بگوید این واقعیت را تغییر نخواهد داد که کمپین کنونی ناامیدی بزرگی بوده است زیرا شیاطین سرخ در اولین درخواست از اروپا در حالی که در مسیر ثبت بدترین پایان تاریخ لیگ برتر هستند، از اروپا خارج شدند. لیگ.

تنها موفقیت در این فصل ظهور فارغ التحصیلان آکادمی، الخاندرو گارناچو و کوبی ماینو بوده است که هر دو شبیه فوق ستاره های در حال ساخت به نظر می رسند.

آکادمی تمام پاسخ ها را ارائه کرده است

این بازیکن آرژانتینی در این فصل 9 گل و 4 پاس گل به ثمر رسانده و با 19 سالگی سومین گلزن برتر تیم است.

در مورد این مرد انگلیسی، او سه گل به ثمر رسانده است که هر سه آنها ضربه های به یاد ماندنی هستند در حالی که با سطح پختگی در خط هافبک بازی می کند که از یک فرد جوان دیده نمی شود. او در مسیر بازی برای سه شیرها در مسابقات قهرمانی اروپا قرار دارد.

آکادمی مشهور یونایتد زمانی که بسیاری از نام‌های معتبر با حضور ویلی کامبوالا در دفاع به دلیل بحران آسیب دیدگی در باشگاه، در حالی که افرادی مانند عمری فورسون و دن گور هر دو به تیم اصلی خود تبدیل شدند، در دفاع شکست خوردند، آکادمی مشهور یونایتد پاسخ‌هایی برای این مربی ارائه کرد. این ترم را آغاز می کند.

اگر خورشید را باور کنیم، می‌توان چیزهای بیشتری در راه است. شی لیسی که یکی از درخشان‌ترین استعدادهای کارینگتون محسوب می‌شود، می‌تواند قبل از پایان فصل اولین حضور در تیم اصلی را کسب کند.

این وینگر همه فن حریف که به عنوان “لیونل مسی خود یونایتد” شناخته می شود، به تازگی اولین قرارداد حرفه ای خود را با این باشگاه امضا کرده است و شگفتی های بیشتری در راه است.

نیمکت روز مسابقه یونایتد از جوانان آکادمی مانند هری آماس، هابیب اوگونیه تشکیل شده است و اولین بازی شماره 250 در افق است.

اولین بازی لیسی در تیم اول روی کارت

شی لیسی، بچه برتر، قرار است تا پایان فصل در منچستریونایتد بازی کند. وینگر لیسی پس از آسیب دیدگی ناشی از جهش رشد با تیم اول تمرین کرده است و برای اولین بازی در این مسابقه آماده است.

این بازیکن 17 ساله در این فصل 10 بازی برای تیم های زیر 18 و زیر 19 سال انجام داده است که دو گل زده و 4 پاس گل داده است.

او هنوز ترکیبی را برای روز مسابقه ایجاد نکرده است اما به طور مداوم با تیم اصلی تمرین کرده است. بازی‌های مقابل شفیلد یونایتد و برنلی در رده بعدی قرار دارند و در حالت ایده‌آل، این بازی‌ها بهترین شانس را برای اولین بازی خواهند داشت.

اما پس از تسلیم شدنشان مقابل کاونتری سیتی در روز یکشنبه، یونایتد نمی تواند هر چیزی را بدیهی تلقی کند و نیاز به کسب هر سه امتیاز و در عین حال عملکرد در سطح قابل قبولی دارد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/24/academy-sensation-shea-lacey-set-for-first-team-debut-before-current-season-concludes-279312/ منبع: