غول بزرگ: سیزده ماه بدون شکست!


سرویس خبر شماره: 2012455
17 آوریل 1403 در 11:34 ب.ظ.
12.1 هزار |

دهنقطه نظر

رودری، درخشان ترین ستاره شهر

رودری هافبک اسپانیایی، بازیکن ثابت خط هافبک منچسترسیتی، یک سال و یک ماه است که شکست نخورده است و همچنین بیشترین گل های دوران حرفه ای خود را در این فصل به ثمر رسانده است.

    غول بزرگ: سیزده ماه بدون شکست!

به گزارش “ورش سه”، وقت آن است که به گذشته نگاه کنیم. باید به 5 فوریه 2023 برگردیم تا آخرین مسابقه فوتبالی که رودری شکست خورد را پیدا کنیم. یک سال و یک ماه. نه آبی روشن با سیتی و نه قرمز با اسپانیا. اسپانیایی مهم نیست برای چه کسی بازی می کند هرگز نمی بازد. هیچ کس از او صدمه نمی بیند.

2007560

در طول سیزده ماه گذشته، رودری به تیمش کمک کرد تا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود، جایی که او تأثیر زیادی داشته است. تاثیر او گلی در استانبول بود که سیتیزنز را قهرمان اروپا کرد. رودری نیز با تیم ملی این قاره را فتح کرد و در ژوئن گذشته قهرمان لیگ ملت های یوفا شد.

عملکرد او در سال جاری می تواند هر کسی را متقاعد کند. پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی مقابل استون ویلا گفت: او بهترین است. او در بسیاری از زمینه ها عالی است. او بسیار کامل است و می تواند همه چیز را انجام دهد. رودری مسئول شروع پیروزی سیتی مقابل امری بود تا امیدهای تیم پپ برای قهرمانی در لیگ برتر را زنده نگه دارد.

این هشتمین گل ستاره اسپانیایی در این رقابت ها بود که علاوه بر ادامه عملکرد عالی دفاعی خود، آمار خوبی از نظر گلزنی نیز به ثبت رساند. او علاوه بر ثبت بیشترین گل در دوران فوتبالی خود در این فصل، بیشترین تعداد بازی را نیز تاکنون به ثبت رسانده است. او دوازده پاس گل نیز دارد. آخرین پاس گل او برابر استون ویلا بود، در دیداری که هالند و دی بروین استراحت داشتند و استونز برای احتیاط نیمکت نشین بود، اما رودری حضور داشت.

چهار شکست منچسترسیتی در این فصل همیشه بدون بازیکن اسپانیایی رقم خورده است. غیبت او قابل توجه است و حضورش جوان کننده است. او موجود قدرتمندی است. یک غول بزرگ کاپیتان بدون بازوبند. مردی که تیم را روی شانه های خود حمل می کند. این اوست که به تیم خود استراحت می دهد و از بدترین بلایا جلوگیری می کند. و همانطور که می دانید، او توانایی پیش بینی و تشخیص خطر حریف را دارد.

او حتی زمانی که هم تیمی هایش عملکرد خوبی ندارند می درخشد. همانطور که روز یکشنبه مقابل آرسنال اتفاق افتاد. جلوی او یکی دیگر از بهترین هافبک های لیگ برتر بود اما رودری رایس را خفه کرد. او کاملاً مهار شده بود، حتی اگر تیمش نتواند امتیاز بگیرد.

2007561

در پایان فصل، با اینکه منچسترسیتی شانس تکرار سه گانه فصل گذشته را دارد، رودری پیشرفت بیشتری کرده است. سیتی همیشه در همه مسابقات حضور دارد. اگرچه آنها در صدر لیگ برتر نیستند، اما چلسی در نیمه نهایی جام حذفی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار دارند. اما مراقب باشید، کسی که در این مسابقات نمی‌بازد رودری است. با او سیتی رو به جلو پیش خواهد رفت. سیتی با او خود را شکست ناپذیر می داند.

مجله اخبار فوتبال خارجی