فابریتزیو رومانو فاش می کند که چرا آرسنال علاقه خود را به ویکتور اوسیمن کاهش داده است

فابریتزیو رومانو، یکی از مورد اعتمادترین روزنامه نگاران روی مدار، گفته است که آرسنال علاقه خود را به مهاجم ناپولی و ویکتور اوسیمن هدف چلسی کاهش داده است. به گفته رومانو، اوسیمهن مطالبات دستمزد قابل توجهی دارد که همراه با بند آزادسازی او، این انتقال را از نظر مالی برای توپچی ها بسیار سخت می کند.

باشگاه ها باید برای جذب ویکتور اوسیمن مبلغ زیادی بپردازند

اوسیمن که یکی از قهرمانان اصلی ناپولی قهرمانی سری آ در فصل 2022-23 بود، احتمالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ایتالیا را ترک خواهد کرد. به لطف شهرت او، بسیاری از باشگاه های مطرح از جمله چلسی، آرسنال، پاری سن ژرمن (PSG) و منچستریونایتد به او علاقه مند هستند.

ناپولی به خوبی از جذابیت این مهاجم 25 ساله آگاه است و به او اجازه جدایی نخواهد داد مگر اینکه بند آزادسازی چشمگیر او فعال شود. طبق گزارش GOAL، اوسیمن در ماه دسامبر قرارداد خود را با ناپولی به مدت یک سال تمدید کرد که شامل بند آزادسازی 113 میلیون پوندی (143 میلیون دلار) است. این قرارداد در ژوئن 2026 به پایان می رسد.

فابریزیو رومانو در مورد علاقه کم آرسنال به اوسیمن صحبت می کند

تیم میکل آرتتا که زمانی یکی از پیشتازان رقابت برای اوسیمن بودند، در هفته های اخیر علاقه خود را به این بازیکن نیجریه ای کاهش داده اند و رومانو معتقد است که این صرفا به دلایل اقتصادی است.

این بازیکن ایتالیایی در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside توضیح داد:

برخی از هواداران از من در مورد گزارش هایی در ایتالیا پرسیده اند که نشان می دهد آرسنال علاقه خود را به ویکتور اوسیمن کاهش داده است زیرا او ممکن است بسیار گران باشد یا اینکه آنها نگران وارد شدن به مذاکرات دشوار و طولانی با ناپولی هستند.

Osimhen همیشه مورد قدردانی قرار گرفته است، اما بسیاری از باشگاه‌ها در حال حاضر محتاط هستند و منتظرند تا بسته حقوق/کمیسیون را درک کنند، زیرا در حال حاضر یک بند آزادسازی بسیار گران قیمت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

در پایان، رومانو مدعی شد که آرسنال از مهاجمان دیگر، از جمله ویکتور گیوکرس، تیرانداز بلندپایه اسپورتینگ سی پی نیز تحت نظر بوده است.

رومانو در پایان افزود:

به همین دلیل است که آرسنال به دنبال مهاجمان دیگر از جمله ویکتور گیوکرس است که در لیست نهایی آنها باقی مانده است

گیکورس 25 ساله در فصل 2023-2024 برای اسپورتینگ در فرم تاولناکی بوده است. او با انجام 44 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها، 36 بار گلزنی کرده و 16 پاس گل داده است. گیکورس که در رادار چلسی نیز قرار دارد، می بیند که قراردادش در ژوئن 2028 به پایان می رسد.

https://sportslens.com/news/arsenal-transfer-news-fabrizio-romano-osimhen-interest/ منبع: