فرمول استقلال برای کاهش آسیب توسط فیفا تعیین شده است



جدایی عزیز بیک امانوف از جمع آبی های تهران همانطور که انتظار می رفت به یک بدهی خارجی تبدیل شده است که مانند سایر موارد به جز باخت به یک باشگاه دولتی به احتمال زیاد انتقال پول به این بازیکن ازبکستانی خواهد بود. به غیبت او – پرداخت مطالبات خود، فصل گذشته به باشگاه استقلال تذکر داد و نتیجه ای نگرفت، به همین دلیل به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد تا علاوه بر 126 هزار دلار باقی مانده از دستمزد، 450 هزار دلار رای صادر کند.

این در حالی است که مدیران فعلی استقلال با آوردن این حکم به دادگاه CAS درصدد کاهش رای فیفا هستند و در واقع خسارت 450 هزار دلاری درخواست می شود، هرچند به نظر می رسد خواسته اصلی باشگاه استقلال نقض کلی قانون است. آئین نامه. رای، اما سران این باشگاه با استناد به قانون مربوط به ماده 17 آیین نامه تعیین وضعیت و نقل و انتقال بازیکنان فیفا، رویکردی منطقی بر اساس این قانون اتخاذ کردند. حداکثر غرامتی که در صورت فسخ به بازیکن تعلق می گیرد، مبلغ باقیمانده قرارداد او منهای مبلغ قرارداد جدیدی است که در جریان رسیدگی به شکایت و قبل از قضاوت منعقد کرده است. آنها معتقدند آمانوف با اشاره به این قانون. قراردادی به ترتیب با یک باشگاه ازبکستانی و یک باشگاه اماراتی امضا کرد، در مدتی که اگر قراردادش با آبی ها فسخ نمی شد، باید مبلغ قراردادش از میزان خسارت مندرج در فیفا کسر شود. تصمیم گیری

بیشتر بخوانید: من اگر کاپیتان استقلال بودم همین کار را می کردم/ شک نکنید عده ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود/ استقلال نباید زیبا بازی کند فقط برد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال