لورکوزن مدعی اصلی بوندسلیگا در فصل آینده است


سرویس خبر شماره: 2014744
27 آوریل 1403 در 10:13 ب.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هامان: بایرن تابستان سختی را پیش رو خواهد داشت

دیتمار هامان معتقد است که بایرن مونیخ کار بسیار سختی برای رسیدن به بایرلورکوزن و بازگشت به اوج فوتبال آلمان دارد.

لورکوزن مدعی اصلی بوندسلیگا در فصل آینده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرلورکوزن شب گذشته با برتری مقابل وردربرمن قهرمان بوندسلیگا شد. این قهرمانی در حالی برگزار می شود که بایرن مونیخ در رده دوم مشکلات زیادی دارد و همین عوامل باعث اختلاف 16 امتیازی دو تیم و شروع قهرمانی لورکوزن شده است.

دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ و کارشناس فعلی اسکای اسپورت، در این فصل بارها از توماس توخل و تیمش انتقاد کرده و در آخرین مصاحبه خود از کار دشوار بایرن برای رسیدن به لورکوزن صحبت کرده است.

هامان گفت“قوی ترین فرم بایرن مونیخ همیشه زمانی بوده است که آنها در بحران بودند. اما اکنون اوضاع فرق کرده است. آنها نه تنها قهرمانی را از دست دادند، بلکه کاملا از لورکوزن غافلگیر شدند. اگر لورکوزن در تابستان تیم خود را حفظ کند، زمان زیادی نیاز است. تغییرات برای بایرن مونیخ برای بازپس گیری عنوان قهرمانی از لورکوزن در حال حاضر، در شرایط فعلی، لورکوزن مدعی اصلی فصل آینده بوندسلیگا است.

2011214

در این فصل لورکوزن 16 امتیاز بیشتر از بایرن دارد و فکر نمی کنم این فاصله تا پایان فصل خیلی کم شود. جبران چنین اختلافی بین دو تیم در تابستان امسال چالش بزرگی است. ممکن است لورکوزن فصل آینده به خوبی این فصل نباشد، اما خیلی چیزها در بایرن نامشخص هستند. آنها هنوز سرمربی جدیدی انتخاب نکرده اند. آنها سه یا چهار بازیکن جدید خواهند خرید و شاید سه یا چهار ستاره را بفروشند. این بازیکنان در حال حاضر در بایرن درآمد زیادی کسب می کنند. من شک دارم که بتوانند به راحتی چنین بازیکنانی را بفروشند.»

مجله اخبار فوتبال خارجی