لیورپول در میان باشگاه های “علاقمند” به جمال موسیالا – مهاجم بایرن “ممکن است قابل خرید باشد” – باشگاه لیورپول

لیورپول یکی از باشگاه‌هایی است که به جمال موسیلا، مهاجم بایرن مونیخ پیش از تابستان علاقه دارند و این بازیکن 21 ساله “ممکن است قابل خرید باشد.”

موسیالا به طور گسترده یکی از بهترین استعدادهای جوان در اروپا در نظر گرفته می شود که در سال 2019 انگلیس را ترک کرد تا به زادگاهش آلمان بازگردد و از آن زمان تا به حال درخشید.

او پیش از این 159 بازی برای تیم اصلی بایرن انجام داده است که در تمام خط میانی و بیرون زمین بازی کرده است، اما اغلب به عنوان هافبک هجومی، 43 گل و 30 پاس گل به ثمر رسانده است.

اما این ملی پوش 27 ملی پوش آلمانی به طور مرتب در طول این فصل از مونیخ جدا می شود و آنفیلد یک مقصد احتمالی است.

را مستقلمیگل دیلینی، لیورپول به همراه منچسترسیتی، بارسلونا و پاری سن ژرمن به موسیالا علاقه مند است.

منچستر، انگلیس - سه شنبه، 11 آوریل 2023: ترکیب جمال موسیالا از بایرن مونیخ قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه منچسترسیتی و اف سی بایرن مونیخ در استادیوم سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ادعا می شود که من سیتی در مورد شانس جذب این مهاجم همه فن حریف که “مشهور به انتقال به لیگ برتر است” یک “گام جلوتر” است.

توضیح داده شده است که قرارداد موسیالا در سال 2026 به پایان می رسد و او “تاکنون تمایل کمی برای تمدید یا بهبود با رشد مشخصاتش نشان داده است.”

این می تواند بایرن را مجبور به تصمیم گیری سختی در تابستان امسال کند و دلنی ادعا می کند “این باور در بین سایر باشگاه ها وجود دارد که او ممکن است امسال یا سال آینده قابل خرید باشد.”

اینکه آیا لیورپول واقعاً در گفتگو برای جذب موسیالا خواهد بود یا نه، مشخص نیست، اگرچه او قبلاً به عنوان جانشینی طولانی مدت برای محمد صلاح مطرح شده بود.

لندن، انگلیس - دوشنبه، 26 سپتامبر 2022: جمال موسیالا از آلمان در جریان بازی گروه A3 لیگ ملت های یوفا بین انگلیس و آلمان در ورزشگاه ومبلی.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

موسیالا فقط دو بار برای بایرن از جناح راست شروع کرده است، بنابراین بعید است که او این نقش را بر عهده بگیرد، اما قابل توجه است که روبن آموریم، سرمربی آینده، دو هافبک تهاجمی را در سیستم 3-4-3 خود ترجیح می دهد.

هر گونه قرارداد برای جذب بازیکن سابق تیم ملی جوانان انگلیس گران خواهد بود، اگرچه لیورپول در گذشته نشان داده است که مخالف هزینه های کلان برای خرید بازیکن مناسب نیست.

از این گذشته، گروه ورزشی فن‌وی، که در حال گسترش سبد خود در فوتبال است و نشانه‌ای از این است که سرمایه‌گذاری در لیورپول را کاهش نمی‌دهد، تنها تابستان گذشته قراردادی 111 میلیون پوندی را برای مویسس کایسیدو تحریم کرد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-among-clubs-interested-in-jamal-musiala-bayern-forward-may-be-buyable/ منبع: