ماجرای امباپه و رئال مادرید دوباره شروع شد/ بازی تکراری ستاره فرانسوی

درگیری رسانه ای پاری سن ژرمن و رئال مادرید بر سر کیلیان امباپه ظاهرا پایانی ندارد. این ستاره فرانسوی تابستان گذشته رئال مادرید را عصبانی کرد و در حالی که به نظر می رسید انتقال او به مادرید قطعی است، در آخرین لحظات در پاریس ماند.

این مطلب را نیز بخوانید: نظر ناصر الخلیفی درباره تمدید قرارداد مسی و امباپه: اشتباه نخواهیم کرد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در دیدار با رهبران پاری سن ژرمن، تمایل خود را برای انتقال به رئال مادرید آشکار کند.

این گزارش ها حاکی از آن است که امباپه می داند که مدیران پاری سن ژرمن قصد از دست دادن ستاره بزرگ خود را ندارند و به همین دلیل حاضر است در صورت شکست مذاکراتش با پاری سن ژرمن، یک فصل دیگر در این تیم بماند. در پایان قراردادش در تابستان 2024 به رئال مادرید برود. رئال مادرید از تجربه تابستان گذشته خود درس گرفته است و این بار تا زمانی که همه چیز قطعی نشده است، آماده ادامه راه نیست. طبق ادعاها، فلورنتینو پرس در پیامی محرمانه به نزدیکان امباپه اعلام کرد که این کیلیان است که باید این بار رهبری را بر عهده بگیرد و همه شرایط را برای پیوستن به لوس بلانکوس آماده کند.

در ادامه این رفت و آمدهای رسانه ای امروز، برخی رسانه های اسپانیایی با استناد به منابع نزدیک به کیلیان امباپه مدعی شدند که او در پایان فصل جاری نشستی جدی با سران پاری سن ژرمن خواهد داشت و از تمایل قطعی خود برای انتقال به مادرید صحبت خواهد کرد. . .

از آن زمان، شایعات و ادعاهایی در مورد چرخش امباپه و تمایل او برای انتقال به رئال وجود داشت. از سوی دیگر مشخص نیست موضع رئال مادرید در قبال این تمایل چگونه خواهد بود، اما پس از طغیان امباپه در جام جهانی قطر، اخباری مبنی بر تغییر عقیده فلورنتینو پرز و تمایل وی برای خرید این ستاره فرانسوی منتشر شده است.