مدیر تیم ذوب آهن: دلیل اعتراض سپاهان را نمی دانم


سرویس خبر شماره: 2014981
28 آوریل 1403 ساعت 10:40 ب.ظ.
1.4K |

6نقطه نظر

ما هم تحت تاثیر داوری قرار گرفتیم

عباس دارابی گفت: با نگاهی به قضاوت داوران در این فصل لیگ برتر برای ذوب آهن متوجه می شوید که ما هم دچار اشتباهات داوری شدیم.

مدیر تیم ذوب آهن: دلیل اعتراض سپاهان را نمی دانم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عباس دارابی مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن و عضو هیئت مدیره این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال، در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن قبل از دربی اصفهان گفت: پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی و بازگشت این تیم به اصفهان، تمرینات زیر نظر آقای ربیعی آغاز شد و همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. البته آرش قدری، نادر محمدی، سبحان خاقانی و پوریا آریاکیا مصدوم ما همچنان صلاحیت همراهی تیم را ندارند اما بازیکنان دیگری نیز در اختیار داریم.

وی نظر خود در خصوص اعتراض سریع باشگاه سپاهان به انتخاب پیام حیدری به عنوان داور دربی اصفهان را اینگونه بیان کرد: دلیل اعتراض آنها ربطی به من و باشگاه ذوب آهن ندارد اما با نگاهی به قضاوت داوران در این فصل لیگ برتر برای ذوب آهن متوجه می شوید که ما هم دچار اشتباهات داوری شده ایم.

دارابی ادامه داد: در بازی رفت مقابل سپاهان، استقلال خوزستان، شمس آذر، تراکتور و چند بازی دیگر اشتباهات داوری تیم ما را عذاب داد اما همچنان راهمان را در لیگ ادامه دادیم. البته اشتباهات داوری سهوی است و معتقدم داوران متعلق به اقشار شریف جامعه هستند اما قضاوت صحیح بستگی به تمرکز مناسب داور دارد.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: دربی اصفهان همیشه یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ برتر بوده و هر دو تیم در تمام این سال ها نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشته اند. امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان 3 امتیاز را کسب کنیم. در این مسابقه

مجله اخبار فوتبال داخلی