مراقب تیم ارزان لیگ برتر باشید!


سرویس خبر شماره: 2014304
25 آوریل 1403 در 8:56 ب.ظ.
9.1 هزار |

6نقطه نظر

دقت و ناشناس بودن آن از بحران ها یکی یکی جلوگیری کرد

شمس آذر قزوین نهمین برد فصل خود را کسب کرد تا بار دیگر شایستگی های خود را به رخ بکشد.

مراقب تیم ارزان لیگ برتر باشید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ابتدای فصل جاری که شمس آذر قزوین قرار بود با بودجه محدود اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کند، بسیاری از اهالی فوتبال سبزپوشان ایران را گزینه اول می دانستند. سقوط!

کسر سه امتیاز از شمس آذر و شروع قهرمانی با 3 امتیاز بار دیگر فرضیه ناکامی این تیم را به ذهن متبادر کرد. اما حالا بعد از 23 هفته از رقابت های لیگ برتر، همه فوتبالی ها به تیم ساخته شده توسط سعید زهی احترام می گذارند.

شمس آذر قزوین که بی شک در لیگ برتر بیست و سوم شگفتی ساز بود روز گذشته در هفته بیست و سوم نهمین پیروزی فصل را مقابل فولاد خوزستان به دست آورد و بار دیگر توانایی های خود را به نمایش گذاشت.

تیم تحت هدایت سعید دخی اکنون 31 امتیازی شده و در رده هفتم جدول قرار دارد. البته امتیاز این تیم واقعی نیست و اگر در ابتدای فصل سه امتیاز از آنها کسر نمی شد اکنون بالاتر از گل گهر در رده ششم قرار می گرفت. اجرای فوق العاده ای که می توان آن را موفقیت بزرگی برای مجموعه خصوصی شمس آذر دانست.

2010465

آنچه در مورد شمس آذر قابل توجه است بودجه محدود باشگاه است. نماینده قزوین برای قهرمانی امسال بودجه کمی در نظر گرفته بود اما در نیم فصل مشکلات مالی باعث شد تا مدیران این باشگاه برخلاف میل خود دو بازیکن تاثیرگذار خود را بفروشند. تامین حدود 20 میلیارد تومان از بودجه شمس آذر با دریافت رضایتنامه سپاهان و تراکتور برای فروش علی اصغر عربی و رحمان جعفری باعث کاهش بیشتر بودجه این تیم شد و جالب اینکه برخی دیگر از بازیکنان نیز مبلغ قرارداد را بخشیده اند. برای نیم فصل دوم پس از دریافت موافقت آنها. باز هم بودجه این تیم کم شده!

2010464

سعید دخی در نیم فصل دوم دو چهره خاص تیمش را از دست داد که بیش از 70 درصد گل های این تیم را در ابتدای مسابقات به ثمر رساند اما باز هم تیم قابل احترامی را به مسابقات اعزام کرد و دیروز هم مقابل فولاد. . دوباره نشان داد.

شمس آذر در 7 هفته اخیر تلاش خواهد کرد تا موفق شود. در صورت ادامه روند فعلی شانس صعود در جدول را دارند و بی شک در دیدار روز جمعه مقابل استقلال تلاش خواهند کرد تا نتیجه خوبی کسب کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی