هواداران لیورپول ممکن است پس از تایید 29 ساله برای Amorim فریاد بزنند.

روبن آموریم توسط یکی از هافبک های لیگ برتر در بحبوحه ارتباط مداومش با لیورپول، به شخصیت درخشانی اشاره کرده است.

پدرو سپولودا، روزنامه‌نگار پرتغالی روز دوشنبه ادعا کرد که سرمربی اسپورتینگ لیسبون تنها مدیری است که سلسله مراتب آنفیلد می‌خواهند از یورگن کلوپ هدایت شود و گمان می‌رود مذاکراتی با عوامل او در حال انجام است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

خوائو پالهینیا از فولام – که زیر نظر او در دو باشگاه بازی می کرد – متقاعد شده است که این بازیکن 39 ساله در مرسی ساید موفق خواهد بود.

هافبک 29 ساله درباره آموریم گفت (از طریق فابریزیو رومانو): اگر او برای لیورپول قرارداد امضا کند، شک ندارم که مردم شخصیت او را دوست خواهند داشت. من معتقدم او گزینه خوبی برای جایگزینی کلوپ است. او به مقابله با فشار عادت کرده است.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) جیمی کاراگر تحلیل می‌کند که چرا لیورپول آشفته در خطر از دست دادن قهرمانی لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “مشکل بزرگ…” – کارشناسان Sky آمار نگران کننده ای را که اخیراً لیورپول را درگیر کرده است برجسته می کنند.

آموریم تا زمانی که به لیورپول می‌آید، می‌تواند دو بار قهرمان لیگ پرتغال شود، زیرا با اسپورتینگ در سال 2021 عنوان قهرمانی را به دست آورده است – اولین قهرمانی آنها در 19 سال گذشته – و در هفته‌های آتی دوباره این عنوان را به دست آورده است.

این جایزه برنده یک ویژگی است که به خوبی می تواند او را از سایر نامزدهای شایعه شده مانند روبرتو دزربی متمایز کند و همچنین به او کمک می کند که خود را با ظرافت و جذابیت حفظ کند.

علاوه بر نظرات Palhinha، یکی از ویژگی های نسخه این ماه از فوتبال جهانی مجله او را به عنوان یک «بازیگر رسانه‌ای بی‌نقص» توصیف کرد که «شاد، شیوا و خوب برای شنیدن است» و تضاد بین او و همتایان قابل اشتعال بیشتری مانند خوزه مورینیو و سرجیو کونسیکائو را برجسته کرد.

همانطور که هافبک فولام همچنین اشاره کرد، آموریم خود را در باشگاهی در اسپورتینگ ثابت کرده است که در آن فشار برای رقابت برای عناوین لیگ به صورت سالانه شدید است، که باید به عنوان یک آمادگی ایده آل برای هدایت یک باشگاه مورد انتظار لیورپول باشد.

این ترکیبی از تجربه قهرمانی و شخصیت دوستانه می‌تواند هواداران قرمزها را وادار کند که او را به جای کلوپ، که به وفور از این ویژگی‌ها برخوردار است، فریاد بزنند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/15/palhinha-praise-amorim-personality-liverpool/ منبع: