هوادار لیورپول برای کمپین قانون هیلزبورو 227 مایلی از آنفیلد می دود – لیورپول اف سی

مایکل پارکین، هوادار لیورپول، 227 مایل، از آنفیلد تا برج گرنفل را می دود تا نیاز به قانون هیلزبورو را برجسته کند و برای امور خیریه پول جمع کند.

در 13 آوریل، پارکین با حمایت خانواده های هیلزبورو و همچنین شهرداران مترو لیورپول و منچستر، استیو روترام و اندی برنهام از آنفیلد به راه افتاد.

او مسافت آنفیلد تا برج گرنفل در غرب لندن را طی می کند و در 15 آوریل، سی و پنجمین سالگرد فاجعه ای که 97 هوادار را به کام مرگ کشید، از هیلزبورو گذشت.

در زمان نگارش این مقاله، پارکین در حال حاضر بیش از 3000 پوند برای خیریه های Mind و The Grenfell Foundation جمع آوری کرده است. با این حال، هدف اصلی او برجسته کردن نیاز به قانون هیلزبورو است.

کمپین قانون هیلزبورو اکنون با هدف ارائه لایحه ای است که به شرح زیر است:

ایجاد یک وظیفه قانونی جدید برای صراحت برای مقامات و مقامات دولتی برای گفتن حقیقت و همکاری فعالانه با تحقیقات و تحقیقات رسمی – پایان دادن به الگوی افسرده‌کننده پنهان‌کاری و پنهان‌کاری.

«اطمینان حاصل کنید که قربانیان بلایا یا مرگ‌های مربوط به دولت از حق برخورداری از وکالت قانونی در طول تحقیقات و تحقیقات برخوردارند. این بدان معناست که خانواده های داغدار می توانند از بودجه عمومی برخوردار شوند، همانطور که پول عمومی برای حمایت از وکلای دولتی و مقامات دولتی استفاده می شود.

دونده پارکین به اسکای نیوز گفت: “بعضی از مردم قانون هیلزبورو را می بینند و فکر می کنند که در مورد فوتبال و لیورپول است، اینطور نیست.

“تنها افرادی که نمی توانند از این کار سود ببرند، خانواده های هیلزبورو هستند زیرا راه های قانونی به پایان رسیده است.”

قربانیان و خانواده های متعدد حوادث پرمخاطب می توانند از قانون جدید پیشنهادی بهره مند شوند، از جمله کسانی که در رسوایی Post Office Horizon و آتش سوزی برج گرنفل دخیل بودند.


اعتبار تصویر: @Sheff_Grenfell (توییتر)

پارکین افزود: «تصور کنید عضو یکی از این خانواده ها باشید. شما آسیب دیده یا غمگین هستید و اکنون با یک نبرد قانونی غیرمنتظره روبرو هستید که ماه ها یا حتی سال ها طول نمی کشد، چندین دهه طول می کشد.

“قانون هیلزبورو وظیفه صراحت را به همراه خواهد داشت – بنابراین اگر یک حادثه بزرگ اتفاق بیفتد، حقایق فوراً منتشر می شود، به این معنی که حقیقت را می توان خیلی سریعتر دریافت کرد و هنگامی که حقیقت را دریافت کردید، مسئولیت پذیر خواهید بود و دریافت خواهید کرد. تغییر دادن.

«ماهیت زندگی در یک لحظه از زمان است، تراژدی دیگری رخ خواهد داد. این کشور را بهتر خواهد کرد.»

پس از هشت روز دویدن، پارکین قرار است چالش خود را در 20 آوریل تکمیل کند و از دوندگان دعوت می شود تا دو و نیم مایل آخر را تا برج گرنفل که در آن 72 نفر در آتش سوزی قابل اجتناب در سال 2017 جان باختند، به او ملحق شوند.


می‌توانید از اینجا به مسابقه مایکل پارکین کمک مالی کنید و در اینجا درباره کمپین قانون هیلزبورو بیشتر بدانید.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-fan-is-running-227-miles-from-anfield-for-hillsborough-law-campaign/ منبع: