فصل برای این مهاجم تمام شده است


سرویس خبر شماره: 2014691
27 آوریل 1403 در 6:18 ب.ظ.
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لرزش گل گهر مقابل پرسپولیس؛

نوید عاشوری در تمرینات تدارکاتی گل گهر بعد از شروع سال جدید دچار مصدومیت شد که بهبودی دو تا سه ماه به طول می انجامد.

فصل برای این مهاجم تمام شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که ترکیب گل گهر مقابل پرسپولیس اعلام شد غیبت یک بازیکن عجیب به نظر می رسید و آن بازیکن کسی نبود جز نوید عشوری. هافبک خلاقی که از بدو ورود به این تیم نقش مهمی در موفقیت گل گهر داشته و زیر نظر مارینوس اوزونیدیس یکی از مهره های اصلی این تیم در این فصل بوده است.
عاشوری در فصل جاری نقش محوری تری داشته است و با خلاقیت، تکنیک و حفظ توپ خوب، وظیفه بازی سازی به او سپرده شده است و به همین دلیل غیبت او مقابل پرسپولیس جای سوال داشت.

حالا با پیگیری های خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” مشخص شد نوید عاشوری دچار رگ به رگ شدن رباط داخلی شده و برای بازگشت به میادین نیاز به دو تا سه ماه استراحت و ریکاوری دارد که این یعنی پایان دوران. فصل برای این هافبک متفکر.

2011110
آخرین حضور نوید عاشوری به عنوان یکی از ستاره های گل گهر در ترکیب این تیم مقابل سپاهان در نقش جهان بود و در تعطیلات سال نو و در تمرین گل گهر مصدوم شد که فصل را برای او به پایان رساند. .

این خبری بود که کادرفنی گل گهر پیش از دیدار مقابل پرسپولیس با آن روبرو بود و به دلیل مصدومیت علی علیزاده، دیگر هافبک تاثیرگذار سرمه پوشان، دست اوزونیدیس در میانه میدان خالی بود.
مصدومیت عاشوری زمانی رخ داد که کادرفنی گل گهر در دیدار مقابل پرسپولیس مسیح زاهدی را در اختیار نداشت و در آن دیدار احمدرضا زندروح دیگر هافبک تاثیرگذار گل گهر از ناحیه همسترینگ پا دچار مصدومیت شد و به آرامی زمین را ترک کرد.
اوزونیدیس در سه هفته اخیر بدون بازیکنان کلیدی سه شکست را متحمل شده است و حالا برای یافتن یک ترکیب موثر دیگر در مرکز زمین به مشکل می خورد.

مجله اخبار فوتبال داخلی