پوچتینو دو نفره چلسی را به دلیل پنالتی غیرقابل قبولی مورد انتقاد قرار داد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی از نیکلاس جکسون و نونی مادوکه به دلیل درگیری با کول پالمر بر سر اینکه چه کسی پنالتی مقابل اورتون را می‌گیرد، انتقاد کرده است. او رفتار آنها را غیرقابل قبول خواند و هشدار داد که چنین حوادثی را تحمل نخواهد کرد.

نیکلاس جکسون و نونی مادوکه می خواستند پنالتی چلسی را جلوتر از کول پالمر بزنند

چلسی دوشنبه شب (15 آوریل) موفق شد با نتیجه 6-0 مقابل اورتون در لیگ برتر پیروز شود. پالمر با زدن چهار گل به عنوان ستاره نمایش ظاهر شد. با این حال، قهرمانان او به دلیل جریمه پنالتی جکسون و مادوکه، توجهی را که شایسته آن بود، جلب نکرد.

در دقیقه 61، مادوکه خطای جیمز تارکوفسکی را درون محوطه جریمه اورتون به ثمر رساند و صاحب یک پنالتی برای میزبان در استمفورد بریج شد. پس از برنده شدن پنالتی، وینگر فکر کرد که این حق اوست که ضربه نقطه را بزند. جکسون که درست قبل از وقت استراحت گلزنی کرده بود، برای توپ نیز رقابت کرد، در حالی که پنالتی‌کننده تعیین شده پالمر سعی کرد اقتدار خود را نشان دهد. از آنجایی که اوضاع از خنثی کردن خودداری کرد، کانر گالاگر کاپیتان چلسی در صحنه حاضر شد تا توپ را به پالمر برگرداند و به او اجازه داد تا چهارمین گل خود را در شب به ثمر برساند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، درگیری پنالتی را غیرقابل قبول خواند

این شکست غیرمنتظره باعث شد تا هواداران چلسی و همچنین پوچتینو در حالت غافلگیرکننده قرار بگیرند و سرمربی این تیم ناامیدی خود را از این موضوع ابراز کرد. این بازیکن آرژانتینی پس از بازی در مورد این اتفاق گفت:

بازیکنان می دانند، باشگاه می داند که پالمر پنالتی گیر است.

من خیلی از این وضعیت ناراحتم. در هر کشوری مردم بازی را تماشا می کنند و ما نمی توانیم این نوع تصویر را ارسال کنیم

او اضافه کرد:

می خواهم از هوادارانمان عذرخواهی کنم. نظم و انضباط مهمترین چیز برای تیم است. این یک ورزش دسته جمعی است. من این نوع رفتار را نمی پذیرم. من قرار است خیلی قوی باشم. قول میدم دیگه تکرار نشه

باید ادامه دهیم و در مورد بازی صحبت کنیم – 6-0 مقابل تیم بسیار خوبی مثل اورتون، کلین شیت، فکر می کنم باید خوشحال باشیم، نه؟

پالمر با این گل تعداد خود را در لیگ برتر به عدد 20 رساند. او به عنوان مدعی مشترک کفش طلا در کنار ارلینگ هالند از منچسترسیتی ظاهر شده است.

https://sportslens.com/news/mauricio-pochettino-chelsea-cole-palmer-penalty/ منبع: