پیام مهدی تاج به مدیران روابط عمومی

فدراسیون فوتبال از همه فعالان رسانه‌ای که در سردترین و گرم‌ترین روزها ورزش را همراهی می‌کنند، اخبار را پوشش می‌دهند، منصفانه بدون جانبداری انتقاد می‌کنند، برای بهبود و اصلاح به کاستی‌ها اشاره می‌کنند و هدف دیگری جز اصلاح نکردن ورزش ندارند، تشکر می‌کند. با کیفیت فوتبال و با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند که باعث شادی و افتخار مردم شریف است.

به گزارش مجله اخبار فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران با انتشار پیامی در سایت رسمی فدراسیون، روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت.


سرویس خبر شماره: 1938112
27 مه 1402 ساعت 11:12 ب.ظ
212 |

0نقطه نظر

رئیس فدراسیون در پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

پیام مهدی تاج به مدیران روابط عمومی

متن پیام مهدی تاج به شرح زیر است: 27 مه، روز ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای تجلیل و تجلیل از کارگران نزدیکی است که نور اطلاعات، جریان شفاف اطلاعات و آگاهی عمومی را حفظ می کنند.

توفیق روزافزون و بهروزی و موفقیت روزافزون همه فعالان این عرصه از روابط عمومی و ارتباطات را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم و امیدوارم همیشه پیام آور شادی و موفقیت مردم شایسته باشید. ایران

1876524
1876525
1876523



مجله اخبار فوتبال داخلی

عصر کنونی عصر ارتباطات است، عصر شبکه سازی. روزگاری که روابط عمومی ها و فعالان ارتباطات نبض اجتماعی را در دست دارند و می دانند چگونه با استعداد و هنر تصویری روشن، امیدوارکننده و پر شور از سازمان خود ارائه دهند. در چنین مواقعی احترام به اخلاق حرفه ای، انصاف، صداقت و وفاداری به وجدان عمومی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند.