پیشاهنگان من یونایتد در حال تماشای لئو فاجاردو پرتغالی 17 ساله – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


منچستریونایتد در دو فصل اخیر تعداد زیادی ستاره آکادمی را فروخته است در حالی که تعداد زیادی از آنها در ژانویه به صورت قرضی جدا شدند.

با توجه به اینکه INEOS قرار است امور ورزشی را در دست بگیرد، جذب جوانان نیز افزایش می‌یابد و شیاطین سرخ باید تلاش کنند تا ستاره‌هایی با آینده درخشان را تضمین کنند.

در فصول اخیر، باشگاه برای اطمینان از خدمات هانیبال مجبری و آلخاندرو گارناچو، رقابت را شکست داده است و طبق گزارشات از پرتغال، باشگاه چشم به یک سن 17 ساله دارد.

لئو فاجاردو از کاسا پیا در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال این فصل آتش گرفته است و 20 گل در 1407 دقیقه در 17 بازی به ثمر رساند (طبق آمار Playmakerstats).

آس جوان تحت نظر است

این تقریباً برابر است با یک گل در هر 70 دقیقه، یک رکورد شگفت انگیز و طبق روزنامه پرتغالی یک بولا (از طریق Sport Witness)، ماهی های بزرگتر شروع به جذب کرده اند.

یونایتد پیشاهنگان خود را برای تماشای او فرستاده و باشگاه هایی مانند پاری سن ژرمن، آث میلان، آژاکس، بنفیکا و اسپورتینگ نیز علاقه مند هستند.

این گزارش اشاره می کند که انتظار می رود پس از پایان فصل، یک “مسابقه جالب” برای جذب او برگزار شود.

این بازیکن هنوز قراردادی حرفه ای امضا نکرده است و بنابراین به کاسا پیا “قراردادی” وابسته نیست، که او را به یک هدف آزاد برای اسلحه های بزرگ تبدیل می کند.

با این حال، با توجه به سن او، احتمالا باشگاه های پرتغالی تا زمانی که او برای صعود آماده شود، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

استعدادهای آکادمی از پرتغال

فاجاردو در دو فصل قبل بخشی از آکادمی پورتو بود و فصل گذشته در 32 بازی 19 بار گلزنی کرد اما از زمان انتقال به باشگاه فعلی اش آتش گرفته است.

واضح است که این بازیکن برای لیگ برتر بسیار خام است، اما پیشی گرفتن از رقابت کاری است که INEOS باید تلاش کند و انجام دهد.

با ناکامی چارلی مک نیل در آخرین دوره قرضی خود، جو هوگیل که برای برتون در لیگ یک بازی می کند، یونایتد می تواند در آینده ای نه چندان دور با مهاجمی از آکادمی کار کند.

جذب یک اعجوبه جوان از پرتغال برای درخشش او پس از چند فصل کاری است که باشگاه در گذشته انجام داده است!

https://thepeoplesperson.com/2024/02/06/man-united-scouts-watching-17yo-portuguese-sensation-leo-fajardo-275701/ منبع: