کلیف کینگزبری کالب ویلیامز را با پاتریک ماهومز مقایسه می کند

گمانه زنی های زیادی در مورد کلیف کینگزبری و جستجوی او برای شغل NFL در اوایل فصل خارج از فصل وجود داشت. پس از اینکه به نظر می رسید قرار است به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی مهاجمان لاس وگاس معرفی شود، به سرعت دنده ها را تغییر داد و همان سمت را در سراسر کشور با فرماندهان واشنگتن پذیرفت.

NFL: کلیف کینگزبری از کالب ویلیامز ستایش می کند

برخی توانستند سیگنال های دود را بخوانند. Commanders حقوق دومین انتخاب کلی در درافت پیش رو را در اختیار دارند، انتخابی که به اتفاق آرا، کالب ویلیامز، کوارتربک USC است. آخرین کار کینگزبری به عنوان یک آنالیزور تهاجمی و مربی کوارتربک در USC بود. ویلیامز اهل دی سی است.

بنابراین، در حالی که آنها هنوز باید با شیکاگو بیرز مذاکره کنند تا به جایگاه شماره 1 برسند و چشم‌انداز بسیار محبوب را انتخاب کنند، به نظر می‌رسد که فرماندهان هر کاری که می‌توانند برای پیش‌نویس ویلیامز و بازگرداندن او به خانه انجام خواهند داد.

و بر اساس نظرات اخیر کینگزبری، این علاقه باید بسیار واقعی باشد.

به گزارش خبرنگار NFL، آلبرت بریر، که با CHGO Bears صحبت کرد و گفت:

کلیف عاشق، عاشق، دوست دارد، کالب ویلیامز را دوست دارد. کلیف در پرونده به من گفت که مقایسه او و پاتریک ماهومز وهم‌آور است. ترسناک است که چقدر شبیه هم هستند.

این یک ستایش جدی است، اما اگر منبع را در نظر بگیرید ممکن است شایستگی داشته باشد. کینگزبری قبل از شکست در مسابقه سرمربیگری NFL خود با آریزونا کاردینالز، از سال 2013 تا 2018 سرمربی دانشگاه فناوری تگزاس بود. در آنجا بود که او در دوران کالج ماخومس را مربی کرد و کمک کرد تا او را به یکی از 10 منتخب برتر تبدیل کند.

کینگزبری چند QB قابل توجه توسعه داده است

ویلیامز آخرین نفر در صف طولانی کوارتربک های برجسته ای است که کینگزبری بخشی از توسعه آنها بوده است. او در مقاطع مختلف خود در سطح دانشگاهی، علاوه بر ماهومس، مربی یا هماهنگ کننده جانی مانزیل، بیکر میفیلد، و ویلیامز بوده و همچنین مربی کایلر موری در NFL بوده است.

باید دید که خرس ها با انتخاب کلی شماره 1 چه کاری را انتخاب خواهند کرد، و بسیاری از این تصمیم می تواند بر اساس تمایل کلی ویلیامز برای بازی در شیکاگو باشد.

اولین دور درفت NFL 2024 در 25 آوریل برگزار می شود.



https://sportslens.com/news/nfl-kliff-kingsbury-compares-caleb-williams-to-patrick-mahomes/ منبع: