پیشنهاد 45 میلیاردی به ستاره پرسپولیس; شبیخون از تیم پولدار در باشگاه قرمز/مذاکره با 4 چهره سرشناس از تیم عثمر


لیگ برتر به روزهای پر هیجان و فوق العاده حساس خود رسیده است و احتمالا در پایان فصل جام حذفی به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رسید. لیگ برتر در اوج حساسیت است اما هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم اخبار نقل و انتقالات از تیم های مطرح فوتبال ایران به گوش می رسد و فعالیت تیم ها برای تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می شود.

برخی از تیم ها فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده اند و در حال برنامه ریزی برای تعطیلی خود هستند. حتی برخی تیم های لیگ برتری مذاکرات محرمانه ای با برخی از ستاره های لیگ برتری انجام داده اند تا بلافاصله پس از پایان لیگ وارد مذاکرات نهایی شده و با ستاره های مورد نظر خود قرارداد ببندند. یکی از تیم هایی که به طور طبیعی علاقه زیادی به نقل و انتقالات دارد، پرسپولیس قهرمان دوران است. این تیم بازیکنان و ستاره های بین المللی زیادی را در فهرست خود دارد که هر کدام می توانند در تیم های دیگر ستاره شوند.

در روزهای اخیر بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به شدت مطرح شده و حتی واکنش سران باشگاه پرسپولیس را برانگیخته است. پرسپولیس تاکنون هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد با ستاره هایش انجام نداده و وضعیت چند ستاره مطرح این تیم برای سال آینده هنوز مشخص نیست. بیش از 10 بازیکن پرسپولیس پس از پایان بازی های این فصل بازیکن آزاد خواهند شد و همانطور که قبلا نوشته بودیم باشگاه پرسپولیس برای حفظ این ستاره ها کار سختی خواهد داشت. چه بخواهیم و چه نخواهیم پول حرف اول و آخر را در نقل و انتقالات می زند و هر چقدر هم که یک بازیکن باکیفیت به پرسپولیس یا استقلال علاقه داشته باشد، قطعا اولویت او پول خواهد بود و زمانی که اگر با پیشنهاد قابل توجهی از تیم های دیگر مواجه شود، او رنج خواهد برد. او وسوسه خواهد شد و مطمئنا این پیشنهاد را در نظر خواهد گرفت.

در روزهای اخیر اتفاقات عجیبی در اطراف پرسپولیس و برخی از ستاره های این تیم رخ داده است. یکی از ثروتمندترین تیم های لیگ برتر همزمان چند ستاره پرسپولیس را به چنگ آورد و می خواهد از تاخیر باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد این بازیکنان نهایت استفاده را ببرد. این تیم متمول لیگ برتری می خواهد فیکس 4 ستاره و پرسپولیس تاثیرگذار را دور هم جمع کند و هزینه های زیادی را در این راه خرج خواهد کرد. پیشنهاد اولیه به این بازیکنان به قدری وسوسه انگیز بود که مورد توجه این ستاره ها نیز قرار گرفت. باشگاه مورد بحث می خواهد یک تیم رویایی برای فصل آینده بسازد و فقط به قهرمانی در فصل آینده فکر می کند. به این ترتیب این تیم محدودیت مالی ندارد و در ابتدا می خواهد از بهترین تیم فوتبال ایران در سال های اخیر که قهرمانی های زیادی را کسب کرده است الگوبرداری کند.

شبیخون از تیم پولدار پرسپولیس با پیشنهاد 45 میلیاردی / مذاکره با 4 چهره سرشناس از تیم اسمار

شنیده های ما در این زمینه نشان می دهد که این تیم تنها در یک مورد یکی از ستاره های پرسپولیس را که تاثیر زیادی در قهرمانی های این تیم در سال های اخیر داشته است را از دست داده است. پیشنهاد 45 میلیاردی برای یک فصل داده که واقعا وسوسه انگیز است.

بازیکنان پرسپولیس در این فصل و حتی سال قبل مطالبات زیادی دارند و تا زمانی که به مطالبات خود نرسند حاضر به مذاکره برای تمدید قرارداد نیستند. سران پرسپولیس که امروز بیشتر درگیر فروش این باشگاه و کسب مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، با هیچ یک از ستاره های خود برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده اند. با توجه به پیشنهاد وسوسه انگیز این تیم متمول، کار سران پرسپولیس برای حفظ این ستاره ها بیش از پیش سخت شده است.

درست است، با توجه به بودجه محدود پرسپولیس برای نقل و انتقالات، این باشگاه توان پرداخت چنین مبالغ وحشتناکی به ستاره های خود را ندارد و به همین دلیل متقاعد کردن این ستاره های تاثیرگذار برای تمدید قرارداد بسیار سخت خواهد بود.

توجه داشته باشید که از بین 4 بازیکنی که مورد توجه تیم متمول لیگ برتری قرار گرفتند، 3 بازیکن در پایان فصل آزاد می شوند و نفر چهارم برای سال آینده با پرسپولیس قرارداد دارد. با توجه به حذف بند فسخ قرارداد، این بازیکن نمی تواند به این راحتی از پرسپولیس جدا شود و باید از مدیران باشگاه برای جدایی از تیمش موافقت کند. اتفاقی که با تاثیرگذاری زیاد این بازیکن در ترکیب پرسپولیس بعید است اتفاق بیفتد و ستاره مورد بحث جدایی از تیم شیاطین سرخ کار فوق العاده سختی را پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: گلسیانی: خوشحالم که در کنار ستارگان فوتبال جهان هستم/ حریفان اسمار حالا اسمش را فریاد می زنند/ سیاست پرسپولیس عجیب است و به دردش می خورد



سرویس داخلی اخبار فوتبال