ژاوی: اکنون به جنگ با پاری سن ژرمن فکر می کنیم


سرویس خبر شماره: 2014378
آوریل 26, 1403 در 01:48
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پس از پیروزی مقابل کادیز، ژاوی هرناندز اعلام کرد که اکنون زمان شروع “جنگ” با پاری سن ژرمن است.

ژاوی: اکنون به جنگ با پاری سن ژرمن فکر می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا عصر امروز با پیروزی 1-0 مقابل کادیز توانست فاصله خود را با رئال مادرید در صدر جدول حفظ کند. آنها در بازی بعدی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن خواهند بود و کنفرانس پس از بازی ژاوی نیز متاثر از این دیدار بود.

پیروزی 1-0 مقابل کادیز؟
برد مهمی بود و خوب بازی کردیم. کادیز در رده بندی رتبه چندان بالایی ندارد، اما آنها ما را مسخره کردند و فوق العاده به نظر می رسیدند. برایشان آرزوی بهترین را دارم. اگر اینطور بازی کنند، شانس زنده ماندن خواهند داشت. ما هم بازی خیلی خوبی داشتیم و می خواستیم رئال مادرید را تحت فشار بگذاریم و موفق شدیم.

گل زیبای فلیکس؟
فلیکس در بازی خیلی راحت بود، ما به او فضا دادیم تا از استعدادش استفاده کند. او به لطف توانایی های خود یک گل فوق العاده به ثمر رساند. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است.

2010592

یک نمایش خوب دیگر از کوبرسی؟
پائو کوبارسی دوران جدیدی را در باشگاه رقم خواهد زد. او یک بازیکن ضروری برای ما است و فقط 17 سال دارد! شیوه بازی او یک بازیکن باتجربه است و هیچکس فکر نمی کند 17 سال دارد.

بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن؟
اکنون برای بازی با آنها آماده می شویم. ما روز سه شنبه با پاری سن ژرمن نبرد داریم و باید با افتخار از آن بیرون بیاییم. ما می خواهیم یک کار بزرگ انجام دهیم. این مسابقه زمانی برگزار می شود که ما در بهترین فرم خود در این فصل هستیم.

ترکیب تیم مقابل پاری سن ژرمن؟
من ترکیب بازی سه شنبه را مشخص کرده ام، اما بدیهی است که در این مورد چیزی نمی گویم. ما به هوادارانی نیاز داریم که ورزشگاه را پر کنند. تمام توان خود را در زمین می گذاریم تا به نیمه نهایی برسیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی