کنایه مربی می گوید سرمربی تیم ملی/ اگر جای این بازیکن بودم حتما دعوت می کردم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم با انتقاد شدید از گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به او گفت که باید مدافع تیم رم را برای بازی در تیم ملی انگلیس در نظر بگیرد.

البته دو بازیکن مصدوم هر دو در دفاع راست بازی می کنند و اسمالینگ یک مدافع میانی متخصص است که می تواند در دفاع راست هم بازی کند. با توجه به اینکه ساوتگیت اسمالینگ را در روز فیفا در ماه سپتامبر به اردوی تیم ملی دعوت نکرد، کارشناسان انگلیسی می گویند احتمال دعوت این بازیکن بسیار کم است.

مورینیو سرمربی رم از عملکرد این بازیکن 32 ساله برای تیمش تمجید کرد و گفت: “در منچستر اسمالینگ یاد گرفت که در دفاع بازی کند اما اکنون کاملاً یاد گرفته است که در سه دقیقه دفاع کند و کار بزرگی انجام دهد. اگر من سرمربی بودم. مربی یک تیم ملی، من هر کاری می‌کنم تا فردی مثل کریس را در تیمم داشته باشم. «فکر نمی‌کنم این بی‌احترامی برای ساوت‌گیت باشد وقتی می‌گویم متاسفم بازیکنی مثل اسمالینگ که در چنین سطح بالایی بازی می‌کند. در تیم ملی نیست و حقش را نمی گیرد.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او این روزها در ترکیب رم می درخشد و با توجه به از دست دادن دو مدافع انگلیس در آستانه جام جهانی قطر، بعید به نظر می رسد که ریس جیمز و کایل واکر بتوانند در این تورنمنت بازی کنند، احتمال دعوت مجدد اسمالینگ وجود دارد. به تیم ملی پیوست.

کریس اسمالینگ، مدافع انگلیس از سال 2017 به تیم انگلیس دعوت نشده است. اسمالینگ در دو تورنمنت مهم قبلی یعنی جام جهانی 2018 و یورو 2020 جایی در تیم گرت ساوتگیت نداشت.