با توجه به بازگشت زودهنگام بیرو; پرسپولیس نمی تواند هیچ غرامتی را مطالبه کند

با انتشار این خبر انتظار می رود از این پس باشگاه های ایرانی از این قانون استفاده کنند. البته این موضوع به شرطی اجرا می شود که مصدومیت بازیکن بیش از 4 هفته طول بکشد.

اگر بازیکنی در اردوی تیم ملی آسیب ببیند و این مصدومیت بیش از 4 هفته طول بکشد، باشگاه می تواند از فدراسیون فوتبال مطالبه غرامت کند. جزو قوانین فیفا است اما به نظر می رسد باشگاه های ایرانی از این قانون اطلاعی ندارند و تا به حال دیده نشده است که باشگاهی برای مصدومیت بازیکنش از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت کرده باشد. چیزی که بارسا اکنون به دنبال آن است. آرائوخو مدافع بارسا و تیم ملی اروگوئه در اولین دقیقه بازی اروگوئه مقابل ایران مصدوم شد و انتظار می رود مصدومیت او بیش از 4 هفته ادامه داشته باشد. بنابراین، بارسا می خواهد از فدراسیون فوتبال اروگوئه غرامت بخواهد.

در بازی ایران مقابل اروگوئه تنها بازیکن مصدوم ایران علیرضا بیرانوند بود که در دقیقه 63 بازی توسط امیر عابدزاده تعویض شد. بعید است که او بیش از 4 هفته از میادین دور باشد. در نتیجه باشگاه پرسپولیس نمی تواند از فدراسیون فوتبال شکایت کند و مطالبه غرامت کند. سردار آزمون نیز روز گذشته دچار مصدومیت جزئی شد و تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال