پست پرطرفدار تیم ملی فقط یک مالک دارد! (عکس)

حالا با این دو اجرای صادق محرمی می توان پیش بینی کرد که او جلوتر از صالح حردانی، رامین رضاییان، مهدی شیری و… در قطر مسافر باشد. و در جام جهانی 2022 بازی خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این مدافع راست ایرانی که امسال برخلاف چهار فصل گذشته پای ثابت دیناموزاگرب در مسابقات داخلی و اروپایی قرار گرفته است. او با گرفتن توپ، برتری در مبارزات تن به تن، قطع توپ و … مطمئن شد که موقعیت جدی در سمتش شکل نگیرد و دو بازی موفق انجام داد.


سرویس خبر شماره: 1845494
5 اردیبهشت 1401 ساعت 22:37 |
31.2K |

8نقطه نظر

محرمی نمره قبولی گرفت.

محرمی که در مقایسه با دوران قبلی کی روش به بازیکنی بسیار با تجربه تبدیل شده است، پس از بازی در فصل 2022-2023 لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان و چلسی، راهی اردوی تیم ملی شد و آمادگی او کافی بود تا پرتغالی ها را متقاعد به استفاده کنند. او مقابل اروگوئه و سنگال قرار گرفت و این مدافع راست به خوبی به اعتماد او پاسخ داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اردوی تیم ملی ایران در شرایطی آغاز شده بود که همان طور که انتظار می رفت، کارلوس کی روش بار دیگر از افرادی مانند رامین رضاییان دعوت کرد تا امکان استفاده مجدد از آنها ایجاد شود اما حالا با نمایش صادق محرمی در سمت راست. خط دفاعی تیم ملی در دو دیدار آماده شد، پیش بینی می شود این بازیکن جای خود را به هیچ رقیب دیگری ندهد.

صالح حردانی تنها رقیب محرمانه این اردوی تیم ملی بود و رامین رضاییان به دلیل نداشتن ویزا نتوانست در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی شرکت کند. صادق محرمی در دو بازی تدارکاتی سخت مقابل اروگوئه و سنگال حاضر شد و کی روش با وجود هیچ بازیکن دیگری بعید به نظر می رسد که مدافع دیناموزاگرب را لمس کند.

سرمربی تیم ملی در دو بازی متوالی از یک مدافع راست ثابت استفاده کرده و او را تغییر نداده است.

پست پرطرفدار تیم ملی فقط یک مالک دارد!  (عکس)