پایان خوش اردو; نکات برجسته فیفادی در سپتامبر

شاید این 22 نفر شانس بیشتری برای حضور در لیست نهایی داشته باشند اما در مجموع نکته مهم عملکرد خوب و رضایت بخشی تیم ملی در بازی با اروگوئه و سنگال است که به فوتبال ایران برای سال 2022 امیدوارتر می شود. جام جهانی جام جهانی در قطر.

سرمربی پرتغالی در این دیدار در هر دو بازی از صادق محرمی به عنوان مدافع راست استفاده کرد تا با غیبت رامین و نیمکت نشینی حردانی، مدافع دیناموگراب لنگرگاه خود را در تیم تقویت کند. در سمت چپ و در میانه نیمکت محمدی، ابوالفضل جلالی و احسان حاج صفی بودند که به صورت ترکیبی وارد زمین شدند. همچنین با حضور عزت اللهی، سرلک، ابراهیمی و نوراللهی مهمترین رقابت ملی پوشان در پست هافبک دفاعی خواهد بود.

همچنین کی روش با استفاده از کریم انصاری فرد در هر دو بازی، اعتماد خود را به این مهاجم باسابقه و باتجربه نشان داد و در هر دو دیدار با سامان قدوس نیز به میدان رفت تا او نیز شانس خوبی برای حضور در جام جهانی دوم داشته باشد. شاید مهمترین معادله در پست مهاجم نوک باشد که یک نفر می گوید باید فیکس بازی کند و در این بازی جایی برای استفاده همزمان از سردار و طارمی نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که دو هفته مانده به فیفادی مهر، تیم ملی ایران باید با تغییرات قابل توجهی روبرو می شد که اهالی فوتبال را به شدت نگران کرده بود، اما اتفاقی که در دو دیدار دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال رخ داد، پایان این دیدار بود. نگرانی هواداران فوتبال


سرویس خبر شماره: 1845492
5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:14 ب.ظ |
17.3 هزار |

11نقطه نظر

تیم ملی با حضور کی روش دو بازی خود را با سبک دفاعی و در عین حال با موقعیت های خطرناک سپری کرد و با ضربات مهاجمان اصلی خود سردار آزمون و مهدی طارمی موفق شد مقابل سنگال و اروگوئه گلزنی کند.

حالا ایران با وجهه بهتری وارد جام جهانی می شود البته تا آن زمان 6-7 بازی دیگر در پیش روی ملی پوشان است و باید دید کارلوس چه بازیکنانی را با خود همراه خواهد کرد.او در قطر و آیا او بازیکنان جدیدی را به اردوی بازیکنان لیگ مینی خواهد آورد؟ آیا برتری و لیست نهایی او را به جام جهانی می رساند یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

کی روش در این اردو 27 بازیکن را در لیست خود قرار داد، رامین رضاییان و امید نورافکن در اتریش حاضر نشدند و پیام نظام، صالح حردانی و میلاد محمدی هم فرصت بازی پیدا نکردند.

آخرین بازی فیفا قبل از جام جهانی 2022 قطر با برد و تساوی ایران به پایان رسید.

پایان خوش اردو;  نکات برجسته فیفادی در سپتامبر