ماجرای دعوت کی روش از 10 بازیکن تیم ملی نوجوانان

تیم ملی ایران به عنوان مسن ترین تیم جام جهانی قطر چهره های جوان انگشت شماری دارد و قطعا در پایان این مسابقات باید تغییر پوست را تجربه کنند. طی این تغییرات چهره های جدیدی به تیم اضافه می شود و شاید کم کم شاهد ورود جوانانی باشیم که فقط قبل از جام جهانی با تیم بزرگسالان تمرین کرده اند. البته به گفته مربی این بازیکنان اگر قانون اجازه می داد حداقل دو نفر از این بازیکنان راهی قطر می شدند.

طبق پیش بینی ها هیچ یک از بازیکنان جوان زیر 23 سال در لیست نهایی کی روش حضور نداشتند و این مربی برای انتخاب بازیکنان مورد نظر خود به دنبال بازیکنان جدید و جوان نبود، بنابراین آینده پیشرفت بعد از جام جهانی به تعویق خواهد افتاد. قطر. جالب اینجاست که زننده دو گل از 6 گل انگلیس مقابل ایران در اولین بازی گروهی ساکای بود که تنها 19 سال سن داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855029
دسامبر 02, 1401 در 08:09
32.3 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

توسعه آینده پس از جام جهانی به تعویق افتاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین دور تمرینات تدارکاتی ایران برای جام جهانی 2022 با اخراج اسکوچیچ و بازگشت کی روش همراه شد. یکی از تصمیمات سرمربی پرتغالی آن زمان دعوت از ده بازیکن تیم ملی جوانان به اردوی بزرگسالان بود. البته هیچ کدام از این بازیکنان در لیست نهایی سرمربی ایران جایی نداشتند.

امین راستی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در این خصوص گفت: آقای کی روش با آقایان مجدی و مرفاوی جلسه ای داشتند و گفتند که می خواهند 10 بازیکن زیر 23 سال را به تیم ملی دعوت کنند. به کمک آقای مرفاوی که ما 10 بازیکن را انتخاب کرده ایم. حدود 10 روز با آنها در تمرینات تیم ملی بزرگسالان حضور داشتیم. آقای کی روش از عملکرد آنها شگفت زده شد و به من گفت که اگر امکان داشت دو سه نفر از این بازیکنان را با خودم می بردم. متأسفانه، به دلیل لیست، این امکان وجود نداشت.»

سرمربی تیم ملی جوانان معتقد است اگر قانون جلوی کی روش را نمی گرفت، حداقل دو بازیکن آن تیم را با تیم ملی بزرگسالان به قطر می برد.

ماجرای دعوت کی روش از 10 بازیکن تیم ملی نوجوانان